اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307010
تاریخ انتشار: 1401/08/03 22:44
رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به استقبال اقشار مختلف شهروندان از جشنواره ایران عزیز بیان کرد: زمان، مکان و مخاطبین نشان داد که می توان چنین رویدادهای موفقی را برنامه ریزی کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران؛  سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در صدمین جلسه این شورا در تذکری به برگزاری مناسب و استقبال شهروندان از جشنواره ایران عزیز اشاره کرد و گفت: خدا قوت به دوستانی که برنامه ریزی مناسب در انتخاب زمان و مکان این رویداد داشتند.

وی ادامه داد: این رویداد نشان داد که برنامه ریزان حوزه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری کشور می توانند به دور از بهانه ها، با یک برنامه ریزی مناسب حتی در شرایط کنونی نیز یک رویداد مناسب اجرا کنند.

رییس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مسئولان باید از بهانه تراشی فاصله بگیرند گفت: برگزاری رویداد ها را برای برخی مسائل عقب نیندازیم.

وی در ادامه بار دیگر به اجرا نشدن مصوبه شورای شهر در ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: یک سال است این موضوع را پیگیری می کنیم اما به جوابی نرسیدیم.

علوی تاکید کرد: زمان مدیریت شهری در دوره فعلی به سرعت می گذرد و نباید اجرای یک تصمیم کارشناسی معطل مسائل داخلی زیرمجموعه های شهرداری شود.

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*