اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307132
تاریخ انتشار: 1401/08/10 09:25
«قضیه تمام شده است»
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.

 حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به احتمال حضور جواد نکونام در تیم ملی با پیشنهاد کارلوس کی روش و جدایی از فولاد گفت: همه می‌دانند کی روش خواهان نکونام بود. اولین کسی بودم که با نکونام جلسه گذاشتم و پرسیدم آیا برنامه‌ای برای پیوستن به تیم ملی داری که محکم گفت "نه، قول داده‌ام با فولاد باشم و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی‌های خوبی داشته باشیم".

مهر نوشت: مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: همان موقع اعلام کردم نکونام برنامه‌ای برای رفتن ندارد ولی چند بار و هر بار قبل از هر بازی مهم فولاد از قول فدراسیون بحث نکونام شد و تیم ما از نظر روحی تحت تاثیر قرار می‌گرفت. بازیکنان نگران بودند و سئوال می‌کردند "آیا جدایی نکونام و حضورش در تیم ملی صحت دارد و چه کسی به جای او می‌آید. " اینها دغدغه‌هایی بود که تیم را با چالش مواجه کرد ولی دنبال بهانه نیستیم. نتایج خوبی نگرفتیم. قول دادیم جبران کنیم و جایگاه را در جدول لیگ برتر ارتقا بدهیم.

گرشاسبی همچنین در یک گفتگوی دیگر آب پاکی را روی دست فدراسیون فوتبال ریخت و گفت: نمی‌دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که این قضیه -حضور نکونام در تیم ملی- اصلاً تمام شده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتخاب دستیار ایرانی دیگر برای کی روش، گفت: این را فدراسیون باید جواب بدهد ولی صحبتی که داشتیم این بود که نکونام در فولاد می‌ماند و ادامه می‌دهد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*