اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307134
تاریخ انتشار: 1401/08/11 16:30
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اعلام کرد:
مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ادامه‌دار بودن برگزاری چنین دوره‌هایی توسط خانه مطبوعات، افزود: به افراد و قبول شدگان این دوره آموزش خبرنگاری اقتصادی گواهینامه اعطا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام؛ میلاد ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور رسانه نقش مهمی در کاهش التهاب جامعه دارد، اظهار کرد: در جنگ ترکیبی امروز، دشمن برای اعمال فشار حداکثری به مردم جنگ اقتصادی را نیز در برنامه دارد لذا حضور خبرنگاران متخصص در حوزه اقتصاد نقش شایانی در مقابله با این جریان دارد.

وی با اشاره به‌ اتمام نخستین دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی در استان گیلان، گفت: آموزش کاربردی رسانه از سوی خانه مطبوعات گیلان به صورت جدی برنامه‌ریزی شده و در همین خصوص نخستین دوره آموزشی خبرنگاری با هدف تربیت خبرنگار اقتصادی در گیلان برگزار شد که فردا به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به ادامه‌دار بودن برگزاری چنین دوره‌هایی توسط خانه مطبوعات، افزود: به افراد و قبول شدگان این دوره آموزش خبرنگاری اقتصادی گواهینامه اعطا می‌شود.

به گفته ابراهیمی این دوره از خبرنگاری اقتصادی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و با حضور اساتید ملی و استانی و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در رشت برگزار شد.

وی با اشاره به سر فصل‌های نخستین دوره خبرنگاری اقتصادی در استان گیلان بیان کرد: سرفصل‌های دوره مقدماتی شامل آشنایی با مفاهیم اقتصادی و بودجه و تنظیم خبر اقتصادی در مرداد ماه و دوره پیشرفته با سرفصل های جریان شناسی و اقتصاد سیاسی ایران، اقتصاد اسلامی قانون بودجه ۱۴۰۱، اقتصاد و ظرفیت‌های گیلان در آبان ماه برگزار شد.

دیار میرزا

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*