اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307147
تاریخ انتشار: 1401/08/12 21:51
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  گیل فام، آیین تجلیل و نمایشگاه آثار منتخب فراخوان طراحی نشان واره کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی ، غروب روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ در تالار مرکزی رشت برگزار شد .

رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و دبیر کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک در این آیین با قدردانی از همه علاقمندانی که نسبت به طراحی و ارسال نشان‌ واره به این کنگره اقدام کردند ، اظهار داشت : بیش از ۷۰ عنوان برنامه برای این کنگره ، در نظر گرفته شده ضمن آنکه سه اجلاسیه بزرگ و اجلاسیه پایانی آن که در روزهای نهم ، دهم و یازدهم آذر ماه امسال در رشت برگزار می‌شود .

وی با یادآوری انتشار فراخوان برای ارائه طرح و ایده‌ همه هنرمندان از سراسر ایران اسلامی ادامه داد : در روزهای پیش رو ، برنامه‌های مرتبط با کنگره برگزار می شود و از این منظر ، ایام پر برنامه‌ای در پیش داریم .

وی یکی از برنامه‌های فاخر کنگره را برگزاری آیین تجلیل و نمایشگاه آثار منتخب فراخوان طراحی نشان واره ذکر و خاطر نشان کرد : بی تردید جامعه فرهنگی و هنری ، دین خود برای بازشناسی نهضت جنگل و شخصیت هویت‌ساز میرزا کوچک را ادا می‌کند .

پس از انتشار فراخوان طراحی نشان ‌واره ، تعداد ۲۳۶ طرح از ۲۰۴ هنرمند به دبیرخانه این فراخوان ارسال شد که پس از بررسی طرح‌ها توسط هیات انتخاب آثار ، ۳۰ اثر به بخش نمایشگاهی و چاپ اثر در کاتالوگ راه یافتند .

در این مراسم نشان ‌‌واره طراحی شده توسط سید عباس باقری به عنوان نشان منتخب ، رونمایی شد .

همچنین بیانیه هیات انتخاب طراحی نشان‌ واره کنگره بین المللی میرزا کوچک قرائت شد .

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*