اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307709
تاریخ انتشار: 1401/10/04 23:55
فرهاد مجیدی در لحظات پایانی دیدار اتحاد کلباء مقابل خورفکان غافلگیر شد.

فرهاد مجیدی پس از نمایش موفقیت‌آمیز در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر امارات، حالا به روزهای سختی رسیده و شرایطی برای تیمش به وجود آمده که از تیم سختکوش ابتدای فصل فاصله گرفته و برای سومین بازی پیاپی در این رقابت‌ها با شکست زمین را ترک کرده است.

تیم فوتبال اتحاد کلباء که فرهاد مجیدی را به‌عنوان سرمربی دراختیار دارد، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه صقر بن محمد القاسمی، یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر امارات را مقابل تیم رده یازدهمی خورفکان بود و پیش‌بینی می‌شد روند ناکامی شاگردان مجیدی در این دیدار پایان پیدا کند.

اتحاد کلباء که طی دو دیدار اخیرش در لیگ برتر امارات مقابل عجمان و شارجه شکست خورده بود، در مسابقه امشب امید زیادی داشت دوباره به روند بردهای خود برگردد که با وجود برتری تا دقیقه ۹۰ به یکباره سرنوشت شاگردان فرهاد مجیدی عوض شد.

شاگردان مجیدی در نیمه اول نمایش کاملا یک طرفه و برتری ارائه کردند و در حالی که ۶۲ درصد مالکیت توپ را دراختیار داشتند و از هشت شوت، یک ضربه را به چارچوب دروازه زدند، هیچ موقعیت جدی به خورفکان ندادند ولی در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

1784998مجیدی پس از ورود ضربه ایستگاهی بازیکن تعویضی تیمش به دروازه خورفکان سر از پا نشناخت و این چنین شادی کرد

در نیمه دوم تلاش شاگردان فرهاد برای رسیدن به گل در دقیقه ۵۷ می‌توانست نتیجه‌بخش شود، اما شوت پنیل کوکو، مهاجم توگویی اتحاد کلباء را دروازه‌بان خورفکان با شیرجه به سمت چپ خود به زیبایی مهار کرد تا این موقعیت برای تیم مجیدی از دست برود.

احمد عامر، بازیکن تعویضی اتحاد کلباء که در دقیقه ۶۷ با نظر فرهاد مجیدی به زمین رفته بود، در دقیقه ۷۳ ضربه ایستگاهی به دست آمده تیمش از فاصله ۳۰ متری را با شوت استثنایی به کنج دروازه خورفکان فرستاد و گل اول بازی را به ثمر رساند که این گل تا پایان مسابقه حفظ نشد.

فرهاد مجیدی که پس از گل استثنایی تیمش شادی دیوانه‌واری در کنار زمین انجام داده و حدود ۱۰ متر را کنار خط طولی زمین رفت و برگشت، در پایان مسابقه با چهره‌ای درهم و ناراحت زمین را ترک کرد.

خورفکان که طی دو دیدار اخیرش نمایش خوبی با یک تساوی و یک پیروزی داشت، پس از دریافت گل از شاگردان مجیدی برای فرار از شکست خانگی در این مسابقه تلاش کرد که حملات آنها در دقیقه ۹۰ روی ارسال توپ از جناح راست زمین و ضربه سر شیرجه‌ای مهدی عبید به نتیجه رسید و بازی به تساوی کشیده شد.

1784999

اعلام ۱۰ دقیقه وقت تلف شده زمان مناسبی برای دو تیم بود تا به گل پیروزی دست پیدا کنند که شاگردان مجیدی موفق به انجام این کار نشدند و در سمت مقابل، خورفکان توانست روی ریباند یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۱۲+۹۰ که توسط فیلیپه بوآ مورته به دست آمده بود، در برگشت با ضربه سر همین بازیکن به گل برتری برسد.

شاگردان مجیدی با ثبت سومین شکست پیاپی در لیگ برتر امارات که تاکنون برای آنها اتفاق نیفتاده بود، ۱۷ امتیازی و در جایگاه هشتم جدول ماندند و فرصت صعود به رده هفتم و بالاتر قرار گرفتن نسبت به العین را از دست دادند.

فرهاد مجیدی حالا باید تیمش را آماده مصاف حساس و دشوار هفته آینده مقابل الجزیره رده پنجمی کند تا بتوانند در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر امارات پس از سه مسابقه دوباره امتیاز بگیرند و به روند خوب ابتدای فصل برگردند.

منبع:ورزش سه



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*