اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307768
تاریخ انتشار: 1401/10/16 19:03
هفته پانزدهم لیگ برتر | تراکتور (۲) - استقلال (۰)
پایان نیم فصل برای استقلال با شکست مقابل تراکتور رقم خورد تا فاصله آبی پوشان پایتخت با پرسپولیس بیشتر شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در نیم فصل نخست لیگ برتر برابر تراکتوربا نتیجه 2 بر 0  شکست خورد تا فاصله امتیازاتش با پرسپولیس در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش پیدا کند.

✔️ ترکیب استقلال مقابل تراکتور

🔸️ سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی و مهدی قایدی

⚽️گل اول تراکتور به استقلال توسط محمد قنبری(۳۶)

✔️پایان نیمه نخست | تراکتور 1 - استقلال 0

⚽️ گل دوم تراکتور به استقلال توسط محمد قنبری(۵۳)

✔️واکنش باشگاه استقلال به گل تراکتور

در دقیقه ۳۷ در حالی که کمک داور آفساید بازیکن تراکتور را اعلام کرده بود، این تیم به گل رسید و وحید کاظمی گل را مردود اعلام کرد ولی در عین ناباوری و در حالی که چیزی به اسم VAR وجود ندارد، داور گل را پذیرفت!

✔️مصدومیت کمک داور دیدار تراکتور و استقلال پس از برخورد با سعید مهری

✔️روزبه چشمی با دریافت کارت زرد برابر تراکتور، چهار کارته شد و بازی با سپاهان را از دست داد.

✔️دقیقه 68: کاشته دیدنی مهدی پور با واکنش فوق العاده اخباری به کرنر رفت

✔️دقیقه 81: شوت پیمان بابایی را اخباری به زیبایی دفع کرد

 

ایرنا نوشت: تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با نمایشی ضعیف و دور از انتظار به تراکتور باخت تا انتقادات زیادی از این تیم را به دنبال داشته باشد.

 

به طور حتم این شکست با واکنش باشگاه استقلال همراه خواهد شد؛ علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال که برای دریافت پول اللهیار صیادمنش به ترکیه سفر کرده است در اولین گام طبق آیین‌نامه باشگاه استقلال جرایمی را برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

 

او قصد دارد به زودی جلسه‌ای را با ریکاردو ساپینتو برگزار کند تا توضیحات سرمربی تیمش را درباره دلایل افت استقلال در هفته‌های اخیر شنیده و راهکارهایی در نظر بگیرد تا از تکرار ناکامی‌ها جلوگیری شود.

 

تسنیم به نقل از عضو هیئت مدیره استقلال نوشت: با توجه به شکست ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و نتایج اخیر آبی‌پوشان در چند دیدار گذشته، هیئت مدیره باشگاه استقلال یکشنبه هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد.

 

⚽️ کریمی: با توجه به نفراتی که استقلال در اختیار دارد، انتظارها بالاست. پول‌های کادرفنی و دستیاران‌شان پرداخت شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. باید بررسی شود برنامه‌ریزی‌های استقلال با مدیریت ریکاردو ساپینتو به چه صورت بوده است.

📸 جدول لیگ‌برتر در پایان نیم‌فصل

🔹البته یک بازی معوقه بین گل‌گهر و آلومینیوم مانده که با برد هر یک از دو تیم، میانه جدول دستخوش تغییراتی می‌شود.

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*