اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30786
تاریخ انتشار: 1395/03/14 16:07
استان کهگیلویه وبویراحمد با وجود اینکه به آبهای آزاد راه ندارد اما متاسفانه آمار جان باختگان براثر غرق شدگی دراین استان نگران کننده است.

هرگز تا دقایقی پیش از غرق شدن کسی حدس نمی زند که او جزء آمار غرق شدگان امسال خواهد بود ،اما نباید فراموش کرد که رودخانه ها  در عین زیبایی و آرامش، جان انسانهای عزیز بسیاری را گرفته است؛ افرادی که هرگز در هنگام ورود به آب، تصورش را هم نمی‌کردند به چنین مرگ دلخراشی مبتلا شوند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،صبح امروز در یک حادثه دردناک جوان 25 ساله دهدشتی در رودخانه مارون غرق شد.
مسئول ستاد حوادث  فرمانداری کهگیلویه ، در گفتگو با خبرنگار ما گفت :دونفر برای شنا وارد نقطه ای از رودخانه مارون  شدند که یکی از دو نفر در این حادثه جان باخته و دیگری نجات یافته است و یادآور شد:  این حادثه  در ساعات اولیه صبح امروز در منطقه   دشمن زیاری از توابع بخش مرکزی رخ داد.
سرتیپ خادمی با بیان اینکه فرد غرق شده در محدوده پل قلعه دختر که در مسیر عبور رود مارون از کنار این دهستان می باشد دچار حادثه گردید،از حضور نیروهای امداد وهلال احمر ومسئولان محلی وشهرستان در اولین لحظات پس از حادثه خبرداد.
خادمی درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه  دراین محدوده طی سالیان گدشته نیز شاهد غرق شدن افرادی بوده ایم آیا تابلو های هشدار دهنده نصب شده است ،افزود: پس از اتفاقات گذشته مسیر دسترسی به این نقطه حادثه خیز قبلا مسدود گردیده شد اما متاسفانه توسط اهالی محلی بازگشایی گردید مضافا اینکه تابلوهای هشدار دهنده نیز درمحل نصب شده است.
فرد جان باخته جوان تازه داماد26 ساله ای بنام محسن گندمیان و از اهالی روستای سرپری در حومه شهر دهدشت میباشد.
استان کهگیلویه وبویراحمد با وجود اینکه به آبهای آزاد راه ندارد اما متاسفانه آمار جان باختگان براثر غرق شدگی دراین استان نگران کننده است.

منبع/راک نیوز

 

برچسب ها:
غرق شدن ؛ غرق ؛ رودخانه مارون ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*