اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30789
تاریخ انتشار: 1395/03/14 17:50
شرایط فوتبال در ملایر چند سالی می باشد که به علت عدم حمایت مسئولین افت کرده و با وجود استعدادهای زیادی که فوتبال ملایر دارد اما متاسفانه مسئولین به این رشته توجه نمی کنند.

سرویس ورزشی عصر جهان/فیروز بیگلری
مهرداد عطایی هافبک چپ و خوش فکر فصل گذشته تیم فوتبال پاس همدان که بازیهای خوبی در لیگ یک برای این تیم انجام داد از پیشنهاد چند تیم لیگ یکی خبر داد و افزود :با توجه به اینکه قراردادم با پاس همدان به اتمام رسید چند پیشنهاد از تیم های مختلف لیگ یکی و دو دارم اما عجله ای برای انتخاب تیم جدید ندارم چرا که میخواهم بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی ام بگیرم.
وی در مورد سقوط پاس به لیگ دو افزود : متاسفانه اختلافات داخلی و اهمیت ندادن مسئولین همدان به این تیم سبب شد تا این تیم ریشه دار فوتبال ایران به لیگ دو سقوط کند امیدوارم که مسئولین همدان بتواند با حمایت کردن از این تیم بار دیگر شاهد اقتدار پاس در فوتبال ایران باشیم.
بازیکن سابق تیم های شهرداری و ملوان اندیمشک در مورد شرایط فوتبال در زادگاهش ملایر همدان گفت: شرایط فوتبال در ملایر چند سالی می باشد که به علت عدم حمایت مسئولین افت کرده و با وجود استعدادهای زیادی که فوتبال ملایر دارد اما متاسفانه مسئولین به این رشته توجه نمی کنند.
مهرداد عطایی در پایان فوتبال خود را مدیون پدر و برادر خود دانست و گفت: انشالله با تصمیم خوبی که در این فصل خواهم گرفت بتوانم فردی شایسته برای خانواده ام باشم و زحمتشان را جبران کنم .


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*