اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307893
تاریخ انتشار: 1401/11/03 10:00
یک کارشناس فوتبال معتقد است در صورت انتخاب گزینه مطرح شده برای مدیرعاملی باشگاه فولاد، این باشگاه در سراشیبی سقوط مدیریتی گام برخواهد داشت.

 یک کارشناس فوتبال معتقد است در صورت انتخاب گزینه مطرح شده برای مدیرعاملی باشگاه فولاد، این باشگاه در سراشیبی سقوط مدیریتی گام برخواهد داشت.

امین یزدانی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروزه در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی هنری و به ویژه در رشته جذاب و عالم‌گیر فوتبال، نقش تعیین کننده و کلیدی تیم مدیریتی در موفقیت باشگاه ها در تمام ارکان آن بر کسی پوشیده نیست. هرگاه مدیریت یک باشگاه را افراد کاربلد، متخصص و آشنا برفضا و فرهنگ فوتبالی آن منطقه تشکیل دهد، قطعا گامی موثر و پیشتازگونه در جهت دستیابی هرچه سریع تر به اهداف کلی باشگاه رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: اساسا این تیم مدیریتی است که عاملی موثر و حیاتی در برنامه ریزی سه گانه و دورنمای باشگاه ها را محسوب می شود، هرچه تیم مدیریتی قوی، متخصص و رزومه دار و آشنا برفضای باشگاه باشد، صد درصد موفقیت آن نیز روشن و امیدوار کننده به نظر می رسد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به تغییرات مکرر مدیریتی در باشگاه فولاد و مطرح شدن نام آجرلو برای مدیرعاملی این باشگاه، عنوان کرد: باشگاه بزرگ، بازیکن ساز و برند فوتبال خوزستان، مدتی است که تغییراتی در شکل مدیریت آن اتفاق افتاده و همین عامل، باعث شده تا هواداران و علاقه مندان این تیم و تمامی خوزستانی ها به شدت نگران باشند. از طرفی خبرهایی به گوش می رسد یک تیم مدیریتی که کارنامه مردودی در اداره باشگاه های مختلف کشور را در کارنامه دارند، کاندیدای اصلی نشستن بر صندلی ریاست مدیریت کلان باشگاه فولاد خوزستان است و قرار است تغییراتی کلی و همه جانبه را در کلیه بدنه تنها باشگاه ساختارمند فوتبال خوزستان و کشور به وجود آورد.

وی با بیان این که در صورت انتخاب گزینه مطرح شده برای مدیرعاملی باشگاه فولاد به نظر می رسد این باشگاه در سراشیبی سقوط مدیریتی گام برمی دارد، افزود: این مدیر که در گذشته تیم های مختلفی را با بدهی های کلان به یادگار گذاشته، چنانچه خود و تیمش بر کرسی ریاست باشگاه تکیه بزند، مطمئنا فولاد خوزستان رنگ آرامش به خود نخواهد دید و فضای فوتبال خوزستان ملتهب خواهد شد. سوال من این است مگر در استان زرخیز خوزستان قحط الرجال‌ است که نمی توان یک مدیر کارآمد و مجربِ بومی پیدا کرد؟ چرا در چنین برهه حساسی باید آقای پارو از مدیر عاملی باشگاه نفت آبادان استعفا دهد تا آقای رضائیان که سابقه درخشانی در مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در کارنامه دارد، سرپرست مدیر عاملی نفت آبادان شود، در حالی که رضاییان می توانست به جای پذیرش سرپرستی مدیرعاملی صنعت نفت آبادان، کاندیدا و ‌سکاندار بسیار مناسبی برای مدیریت باشگاه فولاد خوزستان در چنین برهه حساسی از تاریخ باشگاه فولاد خوزستان باشد، زیرا او شناخت خوبی از فضا و فرهنگ این باشگاه دارند. آیا این وقایع اتفافی است یا خواسته اند فقط مسیر را برای مدیرعامل غیربومی و ناموفق کشور جهت تکیه زدن بر کرسی یکی از مهمترین باشگاه های کشور مهیا کرده باشد؟

یزدانی بیان کرد: امیدوارم مسئولان تصمیم گیرنده از این موضوع کلیدی و استراتژیک، به راحتی و به سادگی عبور نکنند زیرا ما در خوزستان مدیران توانمند، کارآمد و کاربلد زیاد داریم که با توجه به شناختی که از فضای فوتبالی و فرهنگ حاکم بر خوزستان دارند، می توانند گزینه های به مراتب بهتری از کسانی باشند که قرار است با بی توجهی به خواسته ها و احساسات پاک علاقه مندان باشگاه فولاد و ‌تمام علاقه مندان فوتبال خوزستان، برصندلی ریاست این معتبرترین باشگاه استان تکیه بزنند.

وی عنوان کرد: اگر مسئولان به گذشته و شکل مدیریت شخص و تیم مورد نظر که قرار است، ریاست باشگاه فولاد خوزستان را عهده دار شود، نگاهی گذرا بیندازند، هرگز دست به چنین کاری نخواهند زد زیرا با اندک تامل می توان از مدیران بومی و مشرف به مشکلات فوتبال خوزستان، بهترین گزینه را انتخاب کنند. امیدوارم برای انتخاب مدیریت کلان این باشگاه و همچنین موفقیت آن، بهترین تصمیمات ممکن گرفته شود تا مجددا زمان را از دست ندهیم و دوباره زانوی غم را بغل نگیریم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*