اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308102
تاریخ انتشار: 1401/12/14 22:58
حواشی یک استخدامی؛
کیان دهراب پور گفت: ما باید در مقابل سوء استفاده هایی که می شود انقلابی ایجاد کنیم حتی اگر به ضرر ما تمام شود و بخواهند انگی به ما بچسپانند

 مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد امروز یکشنبه (۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱) در جمع خبرنگاران گفت: برخی مدیران با هم تبانی می‌کنند و افرادی را بکار می‌گیرند، این در شأن دولت سیزدهم نیست، لذا آقای دکتر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج جوابگو باشید.


دهراب پور اظهار داشت: خانم «الف ک دژکوه» در تاریخ ۳ آبان ماه ۱۴۰۱ در علوم پزشکی با لیسانس تربیت بدنی بکار گرفته شده، آقای دکتر کرمی شفاف‌سازی کنید که‌ایشان چکاره شما است؟
وی افزود: شما همراه خانم «ک»، در گزینش دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا کردید، و‌ایشان در کلینیک تخصصی کهگیلویه بکارگرفته شده است.
دهراب پور بیان کرد: مردم از خیلی چیز‌ها خبر دارند و نیازی به گفتن هم نیست، ولی از بقیه مدیران نیز اطلاعاتی هست که‌فامیل‌های نزدیک خود را بکار گرفته و معامله کرده‌اند.
شامگاه گذشته در جلسه‌ای که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان نظارتی برگزار شد، درگیری لفظی میان دهراب پور، شهردار یاسوج و کرمی رئیس_ دانشگاه یاسوج_ پیش آمد و دهراب پور در این جلسه «بهادر کرمی» را متهم به پادرمیانی برای بکارگیری یکی از نزدیکان خود کرد و گفت: یکی از مدیران [آقای بهادر کرمی_رئیس دانشگاه یاسوج_] خواهرش را در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج استخدام کرده است. در ادامه بهادر کرمی_ رئیس دانشگاه یاسوج_ گفت: اگر  اینگونه باشد (که خواهرم را استخدام کرده باشم)  استعفا می‌دهم.
دهراب‌پور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد که در جلسه شب گذشته منظورم برادر‌زاده آقای کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج بود نه خواهرش. بنده اشتباه کردم و گفتم؛ خواهرش.

منبع:کبنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*