اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308120
تاریخ انتشار: 1401/12/17 23:12
ششم اسفند ماه امسال حوالی ساعت سه نیمه شب، اهالی خانه‌ای در روستای آبرزگه، در بخش مرکزی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد اتفاق وحشتناکی بودند. زینب ۱۹ساله که نازنین صدایش می‌کنند‌، صدای فریادش سکوت شب را می‌شکند

 

ششم اسفند ماه امسال حوالی ساعت سه نیمه شب، اهالی خانه‌ای در روستای آبرزگه، در بخش مرکزی شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد اتفاق وحشتناکی بودند.

 زینب 19ساله که نازنین صدایش می‌کنند‌، صدای فریادش سکوت شب را می‌شکند.

 

می‌گوید سوختم، آتش گرفتم و این سرآغاز یک اسیدپاشی تلخ است به صورت زن جوان.برادر کوچکترش که نزدیک‌تر به او خواب بوده هم دچار اسیدپاشی شده اما سوختگی نازنین از این حادثه خیلی زیاد است.چه کسی وارد خانه شده و صورت نازنین را با اسید سوزانده‌؟

 

 یکی از آشنایان این خانواده که نامش نزد هفت‌صبح محفوظ است شرح ماجرا را این‌گونه بیان می‌کند:« نازنین حدود 20 روز قبل از این حادثه، برای طلاق توافقی دادگاهي با همسرش داشتند. آنها حدود سه سال بود که ازدواج کرده و با یکدیگر اختلاف داشتند به طوری که همسر 37 ساله‌اش راضی بود به طور توافقی از یکدیگر جدا شوند. مرد تصمیم گرفت جدا شوند و درخواست طلاق داد و همسرش نیز مهریه را اجرا گذاشت. مهریه حدود 314 سکه بهار آزادی بوده که دادگاه تعیین کرد به صورت اقساطی پرداخت شود. مرد وقتی حکم دادگاه برای مهریه آمد چندبار خانواده دختر را تهدید کرده و گفته بود او را نابود می‌کنم.»

 این فرد درباره شب حادثه نیز می‌گوید:« چند شب قبل از حادثه این فرد را که جای دیگری زندگی می‌کرد، اهالی او را در روستا مشاهده کردند. شب حادثه هم در روستا رویت شده و بعد هم داخل خانه همسر سابقش رفته، آب و برق خانه را قطع کرده است و در داخل خانه پتوها را کنار زده تا دختر را پیدا کرده و وقتی اسید را ریخته روی برادرش هم كمي مي‌پاشد که برادر سرو صدا کرده که به او گفته سکوت کن و به سرعت در را بسته و فرار کرده است. درواقع برادر کوچکتر، همسر سابق را شناسایی کرده است.» 

اين منبع آگاه می‌گوید این متهم به اسیدپاشی به سرعت توسط آگاهی دستگير شده و در بازداشت به سر می‌برد. اما حال این خانواده بسیار آشفته است.

دو برادر نازنین که در مقطع ابتدایی درس می‌خوانند از روز این حادثه به قدری ترسیده‌اند که مدرسه نمی‌روند و تا صبح بیدار هستند. 

نازنین هم به بیمارستانی در تهران منتقل شده و یکی از چشمانش تخلیه شده است.درصد سوختگی او بر اثر اسیدپاشی بسیار زیاد است. 

گفته می‌شود متهم در حال حاضر در بازداشت است و به مراجع قضایی تحویل شده است./

 

منبع: روزنامه هفت صبح

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*