اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30824
تاریخ انتشار: 1395/03/17 00:26
با پیگیری و میانجی‌گری دستگاه قضایی و ریش‌سفیدان صورت گرفت
با پیگیری و میانجی‌گری دستگاه قضایی و ریش‌سفیدان جوان 28 ساله‌ای که 40 روز پیش در اندیمشک مرتکب قتل شده بود مورد بخشش اولیای مقتول قرار گرفت.

عصرجهان: ظهر امروز نشست صلح و سازش با حضور رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، معاون فرماندار، امام جمعه بخش الوار گرمسیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، ریش سفیدان، بزرگان طوایف و خانواده مقتول و قاتل در مسجد امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.

رئیس دادگستری اندیمشک در این مراسم با تقدیر از این حرکت ارزشمند خانواده و طایفه مقتول اظهارکرد: بدون شک این حرکت ارزشمند اثرات فرهنگی و اجتماعی زیادی در جامعه دارد.

ایرج حمیدی‌فر افزود: پیام دین مترقی اسلام به همه انسانها اخلاق حسنه همراه با رحمت و بخشش است و کوشش و تلاشی که از سوی بزرگان و ریش سفیدان طوایف در جهت رفع کدورت‌ها صورت می‌گیرد قابل ستایش است.

وی خاطرنشان کرد: این خانواده و طایفه که از سادات محترم احمدفداله هستند با گذشت از حق قانونی خود برای قصاص قاتل فرزند خود آن هم کمتر از 40 روز درس گذشت و برادری را به دیگر طوایف انتقال دادند.

ابن نشست با پیگیری و میانجیگری دستگاه قضایی اندیمشک، بزرگان و ریش‌سفیدان طوایف و معتمدان محلی برگزار و موجب شد که در کمتر از 40 روز از قتل، خانواده مقتول از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کنند.

 سیدابراهیم حسینی دانشجوی 20 ساله اهل اندیمشک در 31 فرودین ماه جاری بر اثر ضربات چاقوی قاتل 28 ساله جان خود را از دست داد.فارس

برچسب ها:
اندیمشک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*