اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30828
تاریخ انتشار: 1395/03/17 00:34
.

درخواست برای کشتن موادفروشان!
رودریگو دوترته، رئیس‌ جمهور منتخب فیلیپین، از مردمی که سلاح دارند خواست به موادفروشانی که در جریان بازداشت مقاومت و شروع به مبارزه می‌کنند، شلیک کرده و جان آنها را بگیرند. وی گفت که به فیلیپینی‌هایی که به من در مبارزه خونین علیه جنایتکاری کمک کنند، پاداش داده می‌شود. این وعده در بین مردم فیلیپین که از جرم و جنایت خسته شده‌اند، طنین‌انداز شد اما بسیاری از مقامات پلیس معتقدند وفا به این وعده بزرگ غیرممکن است. ایسنا این خبر را منتشر کرد

نظر لاریجانی در باره کاندیداتوری احمدی نژاد
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مساله هسته‌ای مساله تصمیم‌گیری در پارلمان نبود. دولت و شورای‌عالی امنیت ملی نیز در آن مدخلیت داشتند. یک اختلاف‌نظری بین ما و آقای رئیس‌جمهور بود که آیا (برجام) باید در پارلمان تصمیم‌گیری شود یا در شورای‌عالی امنیت ملی؟ من گفتم حتما احتیاج به پارلمان دارد چون یک جاهایی مخالف قانون است.کاری که من در مدتی که بحث هسته‌ای مطرح بود انجام دادم، ربطی به دولت‌ها ندارد.قیل و قال‌های سیاسی بیرون مجلس خیلی در داخل مجلس تاثیر نمی‌گذارد. این نماینده مجلس در باره احتمال کاندیدا توریش برای ریاست جمهوری گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ای ندارم. وی در بخش دیگری از گفته های اظهار داشت: مجلس قبل خیلی مخالفتی با دولت نداشت، کابینه دولت یازدهم هم که آمد وجه غالب مجلس همراهی کرد. لاریجانی در خصوص کاندیداتوری احمدی نژاد گفت: فکر نمی‌کنم در ایران خیلی جاذبه‌ای باشد، آنها که دو دوره رئیس‌جمهور بودند دوباره به صحنه بیایند. مخصوصا آنکه خیلی تجربیات موفقی هم نداشته باشند. این گفت و گو توسط مجله مثلث منتشر شده است.
روایت جالب کواکبیان از ماجرای انصراف از ریاست مجلس

کواکبیان در جلسه علنی صبح امروز در تذکری به لاریجانی گفت:نماینده مردم تهران نسبت به اینکه در جلسه روز سه‌شنبه مجلس به وی فرصت داده نشد تا رسماً انصراف خود را اعلام کند، گفت: آقای لاریجانی، شما رویه را می‌دانید کسی که انصراف داده آرای او باطل است.بنده از شما (لاریجانی) تشکر می‌کنم که به من وقت دادید، روز سه‌شنبه ما هرچه اظهار کردیم شما مسخره کردید که بنده دارم بای‌ بای می‌کنم. در حالی که بنده هیچ بای‌ بایی نداشتم می‌خواستم انصراف دهم. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

تعجب هالیوودی‌ها از غیرت دینی «محمدعلی کلی»
محمدعلی کلی بوکسور مسلمان آمریکایی راضی نشد تا نام او را در کف خیابان نامداران هالیوود بنویسند.زمانی که از او پرسیدند چرا راضی به انجام این کار نشده، قاطعانه گفت:"اسم من، همان نام پیامبرم محمد (ص) است، و من به هیچ وجه حاضر نخواهم بود که به نام پیامبر اسلام بی احترامی شود و بر روی زمینی نوشته شود که هر روز مردم بر روی آن پا می گذارند".بنابراین هالیوود تصمیم گرفت که ستاره‌ای را بر روی دیوار مزین به نام محمدعلی کلی ایجاد کند و این اولین ستاره ای بود که برای شخصی بر روی دیوار نصب می شد در حالی که نام دیگر افراد بر روی زمین نقش می بست.خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد

گاف جالب روزنامه سعودی!
روزنامه "عکاظ" عربستان سعودی در گزارشی جعلی، با قرار دادن ایران در کنار رژیم صهیونیستی مدعی شده است ایران و اسرائیل، در زمینه برنامه ریزی و تلاش برای هدف گرفتن امنیت و ثبات عربستان، دو روی یک سکه هستند.این روزنامه در اشتباهی فاحش، از وزارت اطلاعات ایران، با عنوان "ساواک" که عنوان دستگاه اطلاعات رژیم ستمشاهی پهلوی بود، یاد کرده ومدعی شده است که این دستگاه اطلاعاتی، از طریق جذب عناصر جاسوسی، سعی در برهم زدن امنیت و ثبات عربستان داشته است.به ادعای "عکاظ"، دستگاه امنیت و اطلاعات رژیم سعودی، در دوره سال های 1431-1434 هجری قمری، (2010-2013م)، 33 جاسوس مرتبط با -به تعبیر این روزنامه- "ساواک" ایران و "موساد" رژیم صهیونیستی را شناسایی، بازداشت و محاکمه کرده است.عکاظ در این گزارش مضحک مدعی شده است دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و ایران، در خصوص حمایت مالی از عناصر جاسوسی خود در عربستان و نیز اقدام این جاسوسان در تهیه اطلاعات مورد نظر "موساد" و به اصطلاح "ساواک"، توافق کرده اند.به ادعای این روزنامه سعودی، یک نفر از این جاسوسان که اردنی است، در راستای منافع موساد و 32 نفر دیگر(سعودی، ایرانی و افغانی)، در راستای منافع دستگاه اطلاعات ایران فعالیت داشته اند.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرد.

ماجرای پیامکی علیه سیدحسن خمینی
یک روزنامه طی گزارشی در مورد گفت‌وگوی سید حسن خمینی و هجمه‌های پیامک‌های تخریبی علیه وی نوشت: سخنان بی پروای سید حسن خمینی در برنامه نگاه یک از آن جهت حائز اهمیت بود که همگان در عین آگاهی از بیان آن واهمه داشتند و یا آنکه مجالی برای ایراد آن از طریق صداوسیما نمی‌یافتند. این روزنامه در ادامه گزارش خود آورد: از همین‌رو سید حسن خمینی بسیاری از مسائلی را که در طول این سالها در سینه‌ها محصور مانده بود در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بر زبان جاری ساخت. او در بخشی از این گفت‌وگو اظهار داشت: حجاب، نماز، روزه، عدم اختلاط حرام بین زن و مرد، این‌ها قطعا جزء دین است ولی دین فقط این‌ها نیست. دین حق‌الناس است. دین ظلم ستیزی است. دین این است که نباید یک نهاد، فرد یا دسته حق دیگری را بخورد. دین یعنی اینکه همه بتوانند آزادانه صحبت کنند.نوه امام (ره) در بخش دیگری از صحبت‌های خود لبخند زد و گفت: من سالهای زیادی است که به تلویزیون نیامده‌ام و حالا شما ناپرهیزی کردید و ما بعد سالها آمدیم در تلویزیون، این است که از پشت صحنه دائم به بنده اشاره می‌کنند که درست بنشینم. این روزنامه با اشاره به هجمه‌ها علیه سیدحسن خمینی بعد از برنامه افزود: درست پس از ایراد این سخنان، پیامک‌هایی از سوی دلواپسان به تلفن‌های همراه سرازیر شد با این محتوا که:" سیدحسن خمینی: دین عدم فقر در جامعه است!!بس کنید عوام فریبی را. اگر امام بودند بخاطر هزینه گزاف مرقد....". روزنامه در بخش پایانی گزارش خود ضمن اشاره به عامل پخش این پیامک‌ها خاطر نشان کرد: نکته جالب توجه آنجایی است که منبع این پیامک‌ها سایت خبری به نام "آ.پ" است که مجوز فعالیت ندارد اما در شامگاه 14 خرداد به صورت گسترده پیامک‌های تخریبی علیه شخصیتی چون سید حسن خمینی ارسال می‌کرد. حال قطعا یک علامت سوال در اذهان عمومی شکل می‌گیرد که یک سایت بدون هویت و فاقد اعتبار چگونه می‌تواند در یک حجم گسترده‌ای به تلفن‌های همراه مردم پیامک بفرستد و فضا را برعلیه یکی از چهره‌های شاخص متشنج سازد و هیچ نظارتی هم بر آن صورت نگیرد. روزنامه آفتاب یزد این خبر را منتشر کرد

نظر عسگراولادی درباره تاثیر برجام
اسدالله عسگر اولادی عضو اتاق بازرگانی ایران گفت:دولت باید هر چه سریعتر سرمایه گذاری را در کشور افزایش دهد و با تشویق سرمایه گذاران و به حرکت درآوردن سرمایه ها، چرخه اقتصاد کشور را به حرکت درآورد. اگر دولت نتواند در 6 ماهه دوم امسال از تورم خارج شود بی تردید با مشکل روبرو خواهد شد. من معتقدم دولت باید چند درصد تورم را تحمل کند تا در آینده شاهد خروج کشور از تورم باشیم. برخلاف نظر برخی تحلیل گران من معتقدم برجام در مراحل اولیه خود موفق شده است. گام های اولیه ای که ایران وغرب در اجرای برجام برداشته اند تا حدودی نشان از موفقیت اولیه برجام دارد. می توانم ادعا کنم که برجام برای دولت یازدهم توفیقاتی نیز داشته است. دولت یازدهم و خصوصا آقای ظریف تلاش زیادی کرده اند. من معتقدم هنوز سیستم بانکی ایران به طور کامل با جهان بین الملل مرتبط نشده است. بنابراین لازم است دولت یازدهم اقدامات لازم را برای ارتباط بیشتر تجارت ایران با جهان مبذول دارد. طرح مسائلی مانند یک دوره ای دانستن دولت روحانی؛ بیشتر دلایل سیاسی و جناحی دارد. آنچه مشخص است و باید انجام شود همراهی تمام گروه ها و جناح های سیاسی برای کمک به دولت در حال حاضر است تا دولت بتواند بر مشکلات فائق آید. خبرگزاری ایرنا این خبر را منتشر کرد

گاف مشترك يك كانال جعلي و روزنامه جوان

روزنامه جوان در شماره امروز خود به ملاقات انجام نشده عارف با تاجزاده واکنش نشان داد و نوشت اينكه مديران نظام جمهوري اسلامي به اين ديدار بروند و اصرار بر نمايش تصاوير آن داشته باشند، نوعي دهان‌كجي به نظام و تصميمات آن و نوعي اعتراض نهفته به زنداني بودن اين محكوم امنيتي است. انتشار تصاوير امثال عارف و سيدصفدر حسيني و برخي از افراد ديگر با خانم‌هاي بدحجاب و باحجاب در اين ملاقات تأمل‌برانگيز است. بنا براين گزارش در حالی روزنامه جوان به ملاقات عارف با تاجزاده واکنش نشان داده است که تا به امروز چنین ملاقاتی انجام نشده است و عکسی که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد متعلق به سال گذشته و زمانی است که تاجزاده به مرخصی آمده بود. با اين حال با پيگيري هاي روزنو از هيت رييسه فراكسيون اميد مشخص شد كه اين فراكسيون هيچ كانال رسمي نداشته است و كانالي كه تحت عنوان فراكسيون اميد فعاليت مي كند جعلي مي باشد و توسط تعدادي از عوامل ستاد انتخاباتي راه اندازي شده بود كه ديگر كار آن به پايان رسيده است و مديريت آن هيچ ارتباطي با فراكسيون اميد ندارد.لازم به ذكر است ابتدا اين كانال جعلي اقدام به درج عكس دكتر عارف با تاج زاده كرده بود!

كدام روحاني حقوق 100 ميليوني دارد؟!/ ماجرای پیامکی علیه سیدحسن خمینی/ گاف جالب روزنامه سعودی!/ علت اصلی لغو کنسرت ها؟
پاسخ توئیتری جالب ظریف به یک منتقد
پس از توئیت محمد جواد ظریف درباره محمدعلی کلی یکی از کاربران ایرانی توئیتر برای او نوشت: «فارسی بنویس وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران» و محمد جواد ظریف در پاسخ به او لینک اکانت انگلیسی حساب توئیتر منتسب به رهبری را ارسال کرد.
 
بسته یکشنبه

افخمی و فراستی در نقش دن‌کیشوت و سانچو
جلد این هفته هفته‌نامه چلچراغ به مواضع اخیر افخمی و فراستی درباره موفقیت فیلم فرهادی کنایه زده و ان دو را با دن‌کیشوت و شانچو، شخسیت‌های مالیخولیایی رمان سروانتس مقایسه کرده است.
 
بسته یکشنبه
 
پاک کردن عکس جنجالی از اینستاگرام بازیکن استقلال
روزنامه خبر ورزشی امروز با اشاره به پاک کردن عکس رحمتی و رحمانی، پس ازعقد قرارداد بختیار رحمانی با استقلال ادعا کرد علت حذف این عکس ناراحتی علیرضا منصوریان از دست کاپیتان تیم‌اش بوده و در ادامه این گمانه را مطرح کرده که بسیاری رحمتی را شخصیت پشت پرده نقل و انتقالات باشگاه استقلال می‌دانند.
عارف جانشین جلالی می‌شود؟
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ریاست مرکز پژوهشهای مجلس به عارف هم پیشنهاد شده که البته او هنوز نظرش را در این باره اعلام نکرده است.  سهیلا جلودارزاده در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای کمیسیونهای مجلس دهم انتخاب شده‌اند، گفت که فعلاً رؤسای آن تثبیت شده است.  نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر بدعهدی امریکائی‌ها، اظهارکرد: مقابل این بدعهدی باید ایستاد و دولت براساس تعهدنامه فی مابین مطالبات نظام را طلب کند.تسنیم این خبر را منتشر کرده است.
نماینده بیکار شده پایداری، مجری تلویزیون می‌شود
بیژن نوباوه که به مجلس دهم راه نیافت بار دیگر به صدا و سیما باز می‌گردد. تهيه کننده برنامه «ماه نشان» گفت:  اجراي اين برنامه بر عهده حاج حسين يکتا و بيژن نوباوه خواهد بود. پيام ابراهيم پور با اشاره به توليد برنامه «ماه نشان» ويژه ماه مبارک رمضان در شبکه افق اظهار کرد: اين برنامه شامل بخش هاي مختلف و با محوريت موضوع خدمات اجتماعي ساخته مي شود.وي افزود: خدمات اجتماعي که در اين برنامه مورد توجه قرار مي گيرند همگي توسط مردم و براي مردم انجام مي شوند به همين دليل از خيرين و مديران سازمان هاي مردم نهاد دعوت مي شود در اين برنامه حضور يابند و به بيان حوزه هاي کاري خود که بيشتر در عرصه جهادي و خدمتگزاري به اقشار مختلف مردم است مي پردازند. وي گفت: قرار است اين برنامه طي ماه رمضان امسال هر شب ساعت 22:30 به مدت 70 دقيقه به روي آنتن شبکه افق برود.روزنامه رسالت این خبر را منتشر کرده است.
کارکنان معاونت اطلاع رسانی رئیس جمهور، دوبرابر کارکنان کاخ سفید!
حسین دهباشی، سازنده فیلم تبلیغاتی حسن روحانی که چندی است به منتقدان او پیوسته در کانال تلگرامی‌اش نوشت: صداوسیمای ما در مقایسه با همتایان خود در دنیا زیادی کارمند دارد؟ کاملا قبول. خیلی خیلی هم بد. اما در حاشیه التفات داشته باشید که تعداد کارکنان معاونت اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور عزیزمان و صرف‌نظر از خبرگزاری‌ها و انبوه روابط عمومی های دولتی و شبه دولتی و به تنهایی یک هزارودویست و هفده نفر است! (عددش با حروف نوشته شد تا از فرط تعجب اشتباه خوانده نشود) درواقع بیش از دوبرابر مجموع نفرات ستادی همه بخش‌های کاخ سفید!
فروش آنلاین کاشی حیاط پشتی کاخ نیاوران
در ادامه اخبار سرقت کاشی‌های آثار تاریخی ایران در برخی سایت‌های فروش آنلاین مشادهده شده که کاشی‌های کاخ نیاوران به فروش می‌رسد:
 
بسته یکشنبه

بازداشت بازیگر زن در یک پارتی
در یک پارتی شبانه، 12 دختر و 17 پسر در یکی از باغات استان البرز دستگیر شدند.یک منبع آگاه گفت؛ بنابر اعلام خبر به پلیس استان البرز، مبنی بر برپایی پارتی شبانه در یک ویلای شخصی، مامورین نیروی انتظامی وارد عمل شده و با ورود به این ویلا 29 دختر و پسر را دستگیر کردند.در بین دستگیر شدگان یک مرد تبعه غیر ایرانی و نیز بازیگر معروف سینما و تلویزیون، خانم «ک» نیز به چشم می خورد.گفتنی است، در این ویلا مقادیری مشروبات الکلی و مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.این مطلب در عصرخبر منتشر شده است.
رونمایی از علت اصلی لغو کنسرت ها
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مانع اصلی در مجوز کنسرت ها را دستگاه قضایی خواند و از نامه نگاری در این زمینه خبر داد.علی جنتی در پاسخ به سوالی در مورد دلیل تداوم مشکل در برگزاری کنسرت ها و لغو آنها اظهار داشت: بخش عمده مشکل کنسرت ها مربوط به دستگاه قضایی است، زیرا گاهی دادستان ها دخالت می کنند و جلوی کنسرت ها را می گیرند.وی افزود: ما در این مورد با رئیس و مدیران دستگاه قضایی نامه نگاری کرده ایم که اجازه دهند مجوزهایی که داده می شود اجرایی شود. ما خودمان به اندازه کافی مراقبت و دقت می کنیم؛ ما منطقه به منطقه بر اساس حساسیت ها و مذهبی بودن شهرها بعضا حتی مجوز کنسرت های پاپ را نمی دهیم و تأکید داریم کنسرت های سنتی در آن مناطق اجرا شود.وزیر ارشاد گفت: مشکل اصلی از این بخش است، وگرنه به اعتراضاتی که گاهی اوقات از سوی برخی انجام می شود توجهی نمی کنیم.این مطلب در جماران منتشر شده است.
هشدار پاپ درباره تعرض جنسی کشیش ها علیه کودکان
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان روز گذشته ( شنبه ) خطاب به اسقف ها و دیگر مقامات ارشد کلیساها هشدار داد : درصورت اغفال از رسیدگی به پرونده تعرض جنسی کشیش ها به کودکان ، افراد خاطی اخراج خواهند شد .بر اساس بیانیه رسمی منتشر شده از سوی دفتر پاپ ، قوانین جدید بخوبی شرایط را برای تنبیه ، توبیخ و اخراج مقامات ارشد کلیساها را ارائه نموده است . این قوانین جدید و سختگیرانه از تاریخ ۵ سپتامبر امسال اجرایی شده است . این دستورالعمل در پی آن تدوین و اجرا شد که گزارش های متناوبی از تعرض کشیش ها به کودکان و همچنین برخی بزرگسالان منتشر گردید . اروپا و شامال آمریکا بیشترین تعداد تجاوز جنسی کشیش ها علیه کودکان کمتر از سن قانونی را به نام خود ثبت کرده است .
احضار زنگنه به مجلس
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری گفت: وزیر نفت برای ارائه گزارش در خصوص قراردادهای جدید نفتی به مجلس دعوت خواهد شد.در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در اخطار قانون اساسی گفت: طبق قانون اساسی، قراردادهای خارجی باید به تصویب مجلس برسد این در حالی است که قراردادهای نفتی هنوز برای نمایندگان مبهم است؛ طبق اصل ۷۷ قانون اساسی باید این قراردادها به صورت شفاف در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا در صحن علنی بررسی و تصویب شود.علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر افزود: در مورد قراردادهای نفتی باید گفت این قراردادها به مجلس نیامد چون تفسیر شورای نگهبان چیز دیگری است.وی ادامه داد: وزیر نفت را برای ارائه گزارش به مجلس در این خصوص دعوت می‌کنیم و قرارداد نیز به کمیسیون انرژی داده خواهد شد.این مطلب در مهر منتشر شده است.

تعبیر مشاور رئیس جمهور از گزارش بی بی سی

مشاور فرهنگی رئیس جمهور با ارائه مثال بی بی سی فارسی درباره پخش مستندی از امام خمینی (ره) گفت: کار بی بی سی از الطاف خفیه الهی است. آن‌ها اول ادعا کردند که سندی را کشف کرده‌اند در حالی که ارزش اطلاعاتی آن صفر بود و پس از آن بار اطلاعات سنگین ایجاد کردند که در واقع از اطلاعات سواستفاده کرده‌اند.بعدا مشخص شد مرحوم کمره‌ای به سفارت آمریکا رفته و گفته فلانی پیغامی داده است.

برادر رئیس جمهور به دیدار تاج زاده رفت

حسین فریدون، برادر و نماینده ویژه رییس جمهور به دیدار مصطفی تاج زاده یکی از محکومین سال 88 رفت.این دیدار حاشیه ساز در حالی رخ داد که عدم حضور حسین فریدون در جلسات هیات دولت و برنامه‌های رئیس‌جمهور طی 2 ماه گذشته موجب رواج برخی شایعات در شبکه‌های اجتماعی شده بود که روزنامه آفتاب یزد نیز با تیتر « فریدون دقیقا کجایی..؟» به این موضوع پرداخته بود.

كدام روحاني حقوق 100 ميليوني دارد؟!/ ماجرای پیامکی علیه سیدحسن خمینی/ گاف جالب روزنامه سعودی!/ علت اصلی لغو کنسرت ها؟

مصیبت‌ مهم خانوارهای ایرانی!

دکتر سیدحسن هاشمی در جلسه ستاد کشوری کنترل و مبارزه با دخانیات با اشاره به استفاده هشت میلیون نفر در کشور از مواد دخانی، اظهار کرد: وزیر بهداشت، اعتیاد و مصرف قلیان و سیگار را مصیبت مهم خانواده‌های ایرانی خواند و در عین حال از حضور کم‌رنگ سازمان صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرد.این خبر را ایسنا منتشر شده است.

جنجال بر سر درخواست وکیل رضا ضراب

با درخواست وکیل مدافع رضا ضراب از دادگاه نیویورک برای بازداشت خانگی وی به‌جای اعزام به زندان و ارائه وثیقه 50 میلیون دلاری و وجه تضمین نقدی 10 میلیون دلاری و «مرد خانواده» نامیدن وی (که شوهر سوم یک خواننده ترک است)، اعتراض گروه‌های مدافع حقوق تهیدستان به این درخواست بلند شده است.روزنامه جمهوری اسلامی با انتشار این خبر، نوشته است: وکیل ضراب حتی تأمین هزینه نگهبانان و انتقال وی به دادگاه را نیز تقبل کرده است.وکیل ضراب می‌گوید او با همسر و دخترش برای تفریح به دیسنی‌لند میامی رفته بود و او مرد خانواده است.روزنامه نیویورک تایمز این عمل را درخواست برای زندانی شدن در قفس طلایی نام‌گذاری کرده و از افسردگی و تنش‌های مردمی گفته است که مجبورند به علت نداشتن وثیقه‌های حتی کم تا زمان رسیدگی به اتهامات خود در زندان باقی بمانند.این روزنامه در پایان آورده است: بخشی از ثروت ملی کشورمان در بازی‌های به اصطلاح تحریم و جابجایی پول در اختیار وی (رضا ضراب) قرار گرفته بوده است. وی قبلاً نیز در یک پرونده رشوه 63 میلیون دلاری به حزب حاکم در ترکیه بازداشت شده بود

كدام روحاني حقوق 100 ميليوني دارد؟!

امام جمعه اصفهان در خطبه هاي نماز جمعه 14 خرداد 1395 و در سالروز رحلت رهبر فقيد انقلاب اسلامي گفت:برخي از مردم زمانه ما نيز مانند قوم حضرت موسي شده اند. هر كار خوبي را به نام خودشان تمام مي كنند و هر كار نادرستي را به روحانيت نسبت مي دهند."حجت الاسلام طباطبايي نژاد به عنوان نمونه گفت: " كدام روحاني حقوق 100 ميليوني گرفته كه مردم اين چنين مي گويند؟ در حالي كه روحاني به همان حقوق 300 هزار توماني بسنده مي كند."امام جمعه اصفهان ادامه داد: "هر گاه نياز بوده حضور روحانيون در صحنه بسيار بيشتر از مردم عادي بوده است. فراموش نكنيد كه يك ششم از روحانيت در جنگ تحميلي به شهادت رسيدند. آيا يك ششم عوام در جنگ شركت كردند؟"طباطبايي نژاد گفت: يكي از آگاهان حوزه اقتصاد و صنعت مي گفت از 60 دستگاه خودرو ميلياردي در كل دنيا 45 مورد آن متعلق به ايراني هاست. چه كساني اين پول هاي هنگفت را خرج مي كنند؟



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*