اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30837
تاریخ انتشار: 1395/03/17 21:19
پسر جوان که پس از قتل، خود را تسلیم کرده بود، در جلسه دادگاه مدعی شد به‌خاطر مزاحمت تلفنی دست به قتل زده است.

به گزارش عصرجهان، در این پرونده مرد جوانی به نام شاهین متهم است 26 شهریور سال 93 پسری به نام مهرداد را به قتل رسانده است. شاهین یک روز بعد از قتل، با مراجعه به پلیس خود را تسلیم کرد.
پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده برگزار شد. در ابتدای این جلسه اولیای‌دم برای قاتل پسرشان درخواست قصاص کردند.


سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: پنج روز قبل از قتل، مهرداد (مقتول) عابربانک و تلفن همراه مرا گرفت. به او زنگ زدم و خواستم آنها را بازگرداند، اما فحاشی کرد. با مراجعه به کلانتری از او شکایت کردم. بعد از این شکایت او مزاحمت هایش را آغاز کرد.
یک‌بار همراه همسرم به پارک رفته بودم و برای خرید دقایقی او را تنها گذاشتم که مهرداد زنگ زد و ادعا کرد مقابل همسرم است. سریع خودم را به آنجا رساندم اما خبری از او نبود. یک بار هم تماس گرفت و مدعی شد مقابل خانه مان است. وقتی به خانه آمدم اثری از مهرداد نبود. او می‌خواست مرا مجبور کند شکایتم را پس بگیرم. روز حادثه با هم در شهرری قرار گذاشتیم. من یک چاقوی آشپزخانه و زنجیر پرده کرکره همراه خود بردم.
مهرداد با قمه به طرفم حمله کرد که با زنجیر به قمه زدم و از دستش افتاد. وقتی برای برداشتن آن خم شد، چاقو را در پهلویش فرو کردم. بعد هم ضربه‌ای به گردنش زدم و از محل گریختم.
شاهین ادامه داد: مامور کلانتری با من تماس گرفت و خواست خودم را معرفی کنم تا کمکم کند. من هم فردای روز قتل تسلیم شدم.
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.
منبع/جام جم آنلاین


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*