اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308474
تاریخ انتشار: 1402/02/17 01:48
کریم بنزما با 33 جام به پرافتخارترین بازیکن فرانسوی تاریخ فوتبال تبدیل شد. همچنین بنزما با 24 قهرمانی در رئال‌مادرید در کنار مارسلو به پرافتخارترین بازیکن تاریخ کهکشان‌ها تبدیل و جاودانه شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ رئال مادرید پس از 9 سال قهرمان جام حذفی اسپانیا شد و کاپ قهرمانی جام حذفی اسپانیا در دستان کاپیتان بنزما قرار گرفت
آخرین باری که کهکشانی ها کوپادل‌ری را به خانه برده بودند، گرت بیل گل معروف به “ گل میگ میگ “ را برابر بارسلونا در فینال فصل 2013/14 به ثمر رسانده بود.

ادواردو كاماوينگا در ٢٠ سالگى به تمام افتخارات باشگاهى از جمله قهرمانی در لیگ، جام حذفى، سوپركاپ اسپانیا، سوپرکاپ اروپا، ليگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه هاى جهان رسيد


کریم بنزما با 33 جام به پرافتخارترین بازیکن فرانسوی تاریخ فوتبال تبدیل شد. همچنین بنزما با 24 قهرمانی در رئال‌مادرید در کنار مارسلو به پرافتخارترین بازیکن تاریخ کهکشان‌ها تبدیل و جاودانه شد.

در دیدار فینال رقابت های جام حذفی اسپانیا در فصل 2022/23، رئال مادرید و اوساسونا در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان که ورزشگاه خانگی تیم سویا است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و قهرمان رقابت های جام حذفی اسپانیا شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی رودریگو و وینیسیوس جونیور عملکرد بسیار خوبی داشتند و هواداران رئال مادرید را برای بازی حساس مقابل منچستر سیتی امیدوار کردند. هر دو گل رئال مادرید روی حرکات ویرانگر وینیسیوس جونیور به ثمر رسید. رودریگو در این بازی دبل کرد و نشان داد که در این مقطع از فصل بسیار آماده است. گل اول رئال مادرید را رودریگو در دقیقه دوم بازی و گل دوم را در دقیقه 70 بازی به ثمر رساند. تک گل اوساسونا را هم در این بازی لوکاس تورو در دقیقه 58 با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه وارد دروازه رئال مادرید کرد.

اکنون رئال مادرید پس از 9 سال قهرمان کوپا دل ری شده است. آخرین قهرمانی به سال 2014 بر می گردد که آن هم با کارلو آنچلوتی به دست آمده بود. رئال مادرید برای بیستمین بار در تاریخ خود قهرمان جام حذفی اسپانیا می شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*