اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308478
تاریخ انتشار: 1402/02/17 12:52
پس از بررسی های انجام شده از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری های اطراف شهر قزوین به دست آمد.

مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: یک واحد دامداری در حاشیه شهر قزوین که نسبت به کشتار الاغ اقدام می کرد شناسایی و با دستور دادستان قزوین پلمب شد.
مهدی جلوخانی در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اساس گزارش های مردمی، مواردی از بقایای لاشه تک سمی در بیابان های اطراف قزوین مشاهده شد بر همین اساس مکاتباتی با دستگاه‌های امنیتی و کنترل و نمونه برداری از فرآورده های خام دامی رستوران ها و اماکنی که احتمال می رفت گوشت تک سمی ها در آنها مصرف شده است توسط دامپزشکی انجام شد.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی سرنخ هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری های اطراف شهر قزوین به دست آمد.
وی ادامه داد: با دستور قضایی محل مورد نظر از سوی ماموران انتظامی و اطلاعاتی تخت نظر قرار گرفت و در زمان ذبح و پوست کنی الاغ ها، ماموران وارد محل شده وحاضران را دستگیر کردند.
این مسوول همچنین گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین، متصدی و کارگران بازداشت و دامداری مذکور که دارای سالن کشتار غیر مجاز بود پلمب شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*