اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308569
تاریخ انتشار: 1402/02/30 15:32
در آینده‌ای نزدیک ممکن است دو باشگاه سرشناس و قدیمی از فوتبال حرفه‌ای کناره‌گیری کنند و به جای آن‌ها برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس هزینه شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  خبر ورزشی، مهدی تاج پیشنهاد داده که در ادامه مسیر سایپا از استقلال حمایت کند و  ایران خودرو از تیم پرسپولیس و این دو خودروساز شخصا تیمی در فوتبال ایران نداشته باشند. در حال حاضر پیکان در لیگ برتر تیم دارد و سایپا در لیگ یک. اجرای این پیشنهاد منوط به این است که هیئت مدیره ایران خودرو و سایپا این موضوع را بپذیرند. آن‌ها در صورت کناره‌گیری از لیگ برتر و لیگ یک امتیازات خود را واگذار خواهند کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پیشنهادی که در این زمینه ارایه داده می‌گوید: پیشنهاد ما این بود که پرسپولیس و استقلال به سمت پیکان و سایپا بروند. خصوصی‌سازی موانعی دارد که مجالی برای صحبت درباره آن نیست. قربان‌زاده گفت هنوز تصمیمی گرفته نشده اما پیشنهاد قابل ملاحظه‌ای است. تصور کنید پیکان نامش پرسپولیس ایران‌خودرو شود و سایپا نیز استقلال سایپا. این دو مجموعه درآمد پایداری دارند. استقلال مشکلات زیادی دارد که هنوز در کانون توجهات است. این‌جا خوشحال هستید که از منِ مسئول می‌شنوید که بدهی‌های باشگاه‌ها چقدر است، در صورتی که یک زمانی نمی‌دانستیم.

جالب اینجاست این دو باشگاه قدیمی فاقد هوادار در فوتبال ایران هستند و کناره‌گیری آن‌ها از فوتبال آسیبی به جمعیت تماشاگر در فوتبال ایران وارد نمی‌کند. از همه مهم‌تر این‌که ایران‌خودرو و ساپیا به دلیل حمایت از تیم‌های پرسپولیس و استقلال دو قطب اصلی فوتبال ایران بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*