اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308574
تاریخ انتشار: 1402/02/30 15:55
مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: برای تسهیل خدمات رسانی به فرهنگیان در بستر فضای مجازی زیر ساخت سوپر اپلیکیشن ویژه فرهنگیان را ایجاد کرده‌ایم.

حمیدرضا نجف‌پورکردی، مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در برنامه  سوپر اپلیکیشن ویژه فرهنگیان بیشتر خدمات دولت هوشمند، خلافی ماشین، گردشگری و رفاهی، بیمه، بانک و... به معلمان ارائه می‌شود. پیش از این خدمات بانک و بیمه به صورت اینترنتی به معلمان ارائه نمی‌شد اما با ایجاد و توسعه این برنامه، خدمات بانکی و بیمه‌‌ای نیز به صورت مجازی به آن‌ها ارائه می‌شود. 

او ادامه داد: برای تسهیل خدمات رسانی به فرهنگیان در بستر مجازی زیر ساخت سوپر اپلیکیشن ویژه فرهنگیان را ایجاد کرده‌ایم که تمام خدماتی به صورت اینترنتی به معلمان ارائه می‌شود.

نجف پور  اعلام کرد: معلمان در حال حاضر می‌توانند از این برنامه استفاده کنند البته رونمایی اصلی آن ۳۱ اردیبهشت است.

وی ادامه داد: شرکت بیمه معلم خصوصی است و سهم قابل توجهی از آن برای معلمان است. در همین راستا تمام معلمان می‌توانند از بیمه معلم بهره ببرند.

او گفت:ما درصدد هستیم تمام معلمانی که هنوز عضو بیمه معلم نشدند را به سمت عضویت این بیمه سوق داده تا بتوانند از خدمات بیمه همچون بیمه ماشین، بیمه زندگی و بیمه خانه بهره‌مند شوند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*