اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308580
تاریخ انتشار: 1402/02/30 23:46
در صورتی که اختلاف میان این دو وزارتخانه رفع شود مشکل انتقال آب آشامیدنی به لیکک هم رفع خواهد شد و این پروژه پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که اختلاف میان دو وزارتخانه میراث فرهنگی و نیرو رفع شود، مشکل انتقال آب آشامیدنی به لیکک هم رفع خواهد شد.

سید علی احمدزاده در خصوص آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به لیکک گفت: خط لوله انتقال آب به لیکک به طول ۷ کیلومتر از ارجان بهبهان عبور می‌کند و در این زمینه اختلاف نظری میان میراث فرهنگی و وزارت نیرو وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این موضوع در سفر وزیر گردشگری به استان مطرح شد و پذیرفتند که در تهران به این موضوع رسیدگی کنند.

فارس به نقل از استاندار نوشت: در صورتی که اختلاف میان این دو وزارتخانه رفع شود مشکل انتقال آب آشامیدنی به لیکک هم رفع خواهد شد و این پروژه پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

شایان ذکر است حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه دو هفته پیش در این خصوص اظهار داشتند:۱۱ سال است مردم این دیار منتظر آبرسانی از سد کوثر هستند.با اینکه در این دولت بیشتر از ده سال گذشته هم اعتبار تزریق شده هم پیشرفت کاری دارند اما خیلی ها آرزوی رسیدن آب از سد کوثر به این منطقه را به قبر برده اند.نگذارید مردم بیش از این انتظار بکشند.

نکته قابل اهمیت این که مسئولان در جایگاه های ملی و محلی میزان پیشرفت پروژه را متناقض اعلام می کنند 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*