اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308584
تاریخ انتشار: 1402/03/01 00:13
30 عنوان برنامه بمناسبت گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت وپایداری دزفول در شهرستان بهمئی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ 30 عنوان برنامه بمناسبت گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت وپایداری دزفول در شهرستان بهمئی اجرا می شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در نشست خبریِ اعلام برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و روز مقاومت و پایداری، روز دزفول ، که در سالن اجتماعات سپاه پاسداران بهمئی برگزار شد ، با تشریح برنامه های سالگرد فتح خرمشهر ، روز مقاومت و پایداری ، روز دزفول و مناسبت‌های ملی در این شهرستان گفت: امسال چهل و یکمین سالگرد فتح خرمشهر است ، درهمین راستا 30 برنامه محوری در قالب 100 فعالیت متنوع در حوزه های مختلف در شهرستان بهمئی ، شهر لیکک ، مراکز بخش ها اجرا می شود.
سرهنگ مهدی غلامی نژاد با بیان اینکه ، برنامه‌های امسال در سالروز آزادسازی خرمشهر، با شعار "ما متحدیم" تعیین شده و برگزاری برنامه‌ها هم در همین راستا می باشد افزود: امسال همزمان با مناسبت های مختلف ، حجم وسیعی از فعالیت ها و برنامه ها فراهم شد و شاهد رویکردی با کیفیت و ارزشی در برگزاری برنامه ها خواهیم بود.
وی یکی از مهمترین ویژگی های حماسه سوم و چهارم خرداد را مردمی بودن آن ذکرکرد و گفت: برگزاری آئین خانگی بزرگداشت شهدا ، غبارروبی مزار مطهر شهدا ، رژه خودرویی ، شب‌های خاطره ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ، برگزاری جلسات تبیینی و فرهنگی برای معرفی رشادت‌های روز سوم چهارم خرداد از جمله این برنامه‌هاست.
گفتنی است سوم خرداد آزادسازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول نامگذاری شده است.
مسلم مختار



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*