اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308587
تاریخ انتشار: 1402/03/01 14:11
رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران در حکمی علی ابراهیمی را به عنوان سرپرست اتحادیه، جایگزین اسدالله نژاد کرد.

تسنیم:  رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران در حکمی علی ابراهیمی را به عنوان سرپرست اتحادیه، جایگزین اسدالله نژاد کرد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران تغییر کرد و علی ابراهیمی جانشین حبیب اسدالله نژاد شد.

قیمت مرغ در ماه‌های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و با وجود افزایش قیمت 10 هزار تومانی نرخ مصوب این محصول، اما مرغداران حاضر به عرضه کافی این محصول به بازار نمی شوند و در برخی استانها دچار کمبودهایی در این خصوص هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در واکنش به این موضوع اعلام کرد، در صورتی که مرغداران همکاری نداشته باشند اقدام به واردات این محصول از ترکیه می شود.

به نظر می رسد که جافر رئیس هیئت مدیره این اتحادیه به همین دلیل علی ابراهیمی نماینده پیشین مجلس را جانشین حبیب اسدالله نژاد کرده است.

در حکم رئیس هیئت مدیره خطاب به ابراهیمی آمده است:«نظر به مراتب تعهد و شایستگی علمی و تجربی جنابعالی، با تصویب هیئت مدیره اتحادیه سراسری و تأیید سازمان مرکزی تعاون روستایی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران منصوب می شوید.

 با توجه به گستردگی بخش طیور گوشتی کشور و حساسیت های تولید و بازار آن و همچنین سیاست های وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر واگذاری اقدامات اجرایی در راستای تنظیم بازار مرغ کشور به اتحادیه ها انتظار می رود با استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجربی هیئت مدیره و خبرگان بخش نسبت به ساماندهی امور ضمن تعامل با دستگاه های اجرایی و حلقه های بالاسری و پایین دستی زنجیره تولید گوشت مرغ همت گمارید.» 

بنابراین گزارش علی ابراهیمی ریاست جهاد استان مرکزی، نمایندگی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و عضویت در هیات مدیره شرکت پشتیبانی امور دام کشور را در کارنامه کاری خود دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*