اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30860
تاریخ انتشار: 1395/03/18 22:12
بایرامی: امسال انگیزه‌ام ۱۰۰ برابر است و امیدوارم با کمک بازیکنان، در وهله اول تیم نتیجه بگیرد و سپس من هم اگر قسمت بود، گلزنی کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،، مهرداد بایرامی در خصوص تمدید قراردادش با قرمزپوشان اهوازی اظهار کرد: پیش از تمدید قراردادم با چند تیم از جمله ماشین‌سازی تبریز مذاکراتی را انجام داده بودم ولی چون دلم با فولاد بود، ادب حکم می‌کرد که در ابتدا با فولادی‌ها مشورت کنم.وی ادامه داد: چون تمایل قلبی من ادامه حضور در فولاد بود و روزهای خوبی را در این تیم داشتم، یک روز در جلسه‌ای با آقایان سعداوی و اژدری‌زاده شرکت کردم و خدا را شاکرم که در همان جلسه، توافق کردیم و در فولاد ماندم.
مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: از همین‌جا از تمام تیم‌هایی که با آن‌ها صحبت کرده بودم، تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند و با من جهت مذاکره تماس گرفتند ولی درنهایت شرایط به گونه‌ای شد که یک فصل دیگر قراردادم را تمدید کردم.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور در فولاد تنها به مدت یک نیم‌فصل، چه موضوعی باعث شد که این‌گونه به این تیم علاقه قلبی پیدا کند؟ بیان کرد: راستش را بخواهید جو اهواز را بسیار دوست داشتم. مردم در خیابان و استادیوم همواره به من لطف داشتند و با این‌که من از نیم‌فصل به تیم ملحق شدم، همیشه به من لطف داشتند و واقعا روزهای خوبی را در فولاد داشتم.


بایرامی گفت: قبل از این‌که به فولاد بیایم، با توجه به سال‌ها بازی در تبریز و نیز مسافت زیاد بین شهرم تا اهواز، فکر می‌کردم خیلی دلتنگی بکشم ولی اصلا این‌گونه نشد و جو اهواز را که دیدم متوجه شدم با آن چیزی که در تصورم بود، بسیار متفاوت است.
او ابراز امیدواری کرد در فصل جدید شرایط فولاد بهتر شود و با کسب نتایج بهتر، ناراحتی فصل قبل هواداران را جبران کنند.
 مهاجم تبریزی فولادخوزستان درباره این‌که از تبریز و سرمای طاقت‌فرسای آن به شهری آمده که دمای هوایش به بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، عنوان کرد: با این تفاسیر دیگر فکر کنم بترکم! (با خنده). این شرایط شاید کمی سخت باشد ولی فکر کنم بتوانم این چند ماه را تحمل کنم.
بایرامی درباره فصل گذشته و بازی‌هایی که به دلیل مصدومیت از دست داد نیز خاطرنشان‌کرد: متاسفانه چهار بازی آخر را به دلیل کشیدگی همسترینگ پایم از دست دادم اما شرایطم برای بازی آخر مهیا بود؛ باوجود این، اسکوچیچ صلاح دانست که بازی آخر را نیز بازی نکنم و استراحت کنم، چرا که واقعا ارزشی نداشت.
وی درباره این‌که این فصل موتور گلزنی‌اش روشن خواهد شد یا خیر؟ گفت: امسال انگیزه‌ام ۱۰۰ برابر است و امیدوارم با کمک بازیکنان، در وهله اول تیم نتیجه بگیرد و سپس من هم اگر قسمت بود، گلزنی کنم.
مهاجم فولادخوزستان اضافه کرد: سال گذشته و زمانی که به فولاد پیوستم، متاسفانه این تیم شرایط خوبی نداشت و همین که با آمدنم انگیزه تیم بالا رفت و نتایج بهتری کسب کردیم، خودش خیلی است.
وی در خصوص انتخاب نعیم سعداوی به عنوان سرمربی فصل آینده فولاد نیز گفت: من روز اول هم به ایشان تبریک گفتم و برایش آرزوی موفقیت کردم. اعتقاد دارم آقای سعداوی از جنس فولاد است و همواره دیده‌ام هواداران چقدر او را دوست دارند. او کسی است که با زیر و بم و مشکلات فولاد آشنا است و امیدوارم با کمک هواداران، همه ما در فصل آینده سربلند بیرون بیایم.بایرامی در پایان اظهار کرد: امیدوارم امسال بتوانم برای این هواداران آنقدر خوب بازی کنم و آنقدر گل‌زنی کنم که جواب اعتماد و لطف‌شان را داده باشم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*