اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308650
تاریخ انتشار: 1402/03/12 22:56
بر اثر بی‌احتیاطی در تیراندازی؛ عروسی به عزا تبدیل شد
یکی از فیلمبرداران مراسم عروسی در تالار زیتون تنگ مهریان یاسوج در حین تصویربرداری بر اثر بی احتیاطی یکی از اسلحه بدستان حاضر در عروسی مورد اصابت قرار گرفت و در بیمارستان از دنیا رفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تبدیل عروسی به عزا طی تیراندازی در یاسوج خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: برابر رسوم غلط محلی در یک عروسی در تالار منطقه تنگ مهریان یاسوج تیراندازی شد که سهوا به فیلمبردار اصابت کرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه تیراندازی در عروسی منجر به فوت فیلمبردار شده است.

سردار مصطفایی بیان کرد: ضارب دستگیر و سلاحی که با آن تیراندازی شد نیز کشف و این حادثه در فرآیند رسیدگی قرار گرفته است.

گفتی است که متاسفانه حوالی ساعت ۱۷ عصر امروز جمعه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ یکی از فیلمبرداران مراسم عروسی به نام (ا. ت)۴۶ ساله در تالار زیتون تنگ مهریان یاسوج در حین تصویربرداری بر اثر بی احتیاطی یکی از اسلحه بدستان حاضر در عروسی مورد اصابت قرار گرفت و در بیمارستان از دنیا رفت.

یاد آور می شود که تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا رسمی است که از سوی بستگان عروس و داماد در برخی از استان‌های کشور انجام می‌شود.اما متاسفانه اجرای این رسم و رسوم خشن باعث وارد شدن خسارات جبران ناپذیری می‌شود که پس از آن یک عمر آه و حسرت را برای انجام دهندگان آن به جای می‌گذارد.

منبع/ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان


محمد
|
Iran
|
1402/04/04 00:11
  +0

  -0
پاسخ
لعنت براین رسم وبانی ان....

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*