اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30880
تاریخ انتشار: 1395/03/19 16:15
در این فیلم شاهد صحنه‌های بعد از حمله کوسه پنج و نیم متری به زن غواصی در سواحل مرجانی استرالیا خواهید بود.

به گزارش عصر جهان و به نقل از جام جم آنلاین سایت دیلی میل نوشت:خانم « دورین کالیر » مدرس 60 ساله انگلیسی که در آبهای سواحل مرجانی «مینداری» واقع در 35 کیلومتری شمال شهر « پرت » استرالیا مشغول غواصی بود،‌ توسط یک کوسه غول‌پیکر مورد حمله قرار گرفت.

دانلود فیلم

همسر وی « جان » مشغول غواصی به طرف ساحل بود که متوجه شد هلیکوپترهای نجات بالای منطقه غواصی آنها در حال گردش هستند، او احساس کرد که باید اتفاق بدی روی داده باشد. به همین خاطر هر طوری بود خود‌ش را به یکی از قایق‌های امداد و تجسس رساند و از آنها شنید که همسرش توسط یک کوسه 5.5 متری کشته شده است.

این زوج انگلیسی که حاصل زندگیشان دو فرزند و یک نوه به نام « دیزی » بوده است، حدود 5 سال پیش به استرالیا مهاجرت کرده بودند تا نزدیک پسر و نوه‌ شان زندگی کنند.

سه مرد که برای کمک به سمت این زوج غواص آمده بودند، گفتند که طول کوسه مهاجم از یک قایق ماهیگیری پنج و نیم متری هم بیشتر بوده است. یکی از آنها گفت که زن در هنگام بیرون آوردن از دریا زنده بوده است و در اثر خونریزی و شدت جراحات در بین راه انتقال به بیمارستان فوت کرد. نیروهای امداد‌ی که جسد زن قربانی حمله کوسه را دیده بودند، زخم‌های بدن او را عمیق و مرگبار توصیف کرده‌اند.

یک ماهیگیر محلی ادعا کرده است که دو ساعت پس از وقوع این حادثه موفق شده تا در همان محلی که کوسه به زن انگلیسی حمله کرده از یک کوسه غول پیکر فیلمبرداری کند.

مقامات محلی پس از این حادثه، تمام سواحل اطراف را تا زمان صید حیوان مهاجم تعطیل اعلام کرده‌اند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*