اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30881
تاریخ انتشار: 1395/03/19 16:25
دو برادر به قصد خونخواهی مرگ مادرشان و ارثیه پدری، قتل‌عام خانوادگی را در کرج رقم زدند. یکی از عاملان جنایت در پارک چیتگر خودکشی کرد و برادر دیگرش در چالوس دستگیر شد.

به گزارش عصرجهان، صبح هفتم اردیبهشت امسال، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان البرز در جریان قتل مادر و پسری در خانه‌شان در یکی از محله‌های مرکزی شهر کرج قرار گرفتند.
کارآگاهان جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حضور یافتند و مشاهده کردند اجساد متعلق به زنی 45 ساله و پسر 9 ساله اوست که کودک، لباس مدرسه به تن داشت.
با گزارش این جنایت به رضایی، کشیک قتل دادسرای جنایی استان البرز، اجساد این مادر و پسر به پزشکی قانونی منتقل شد.
تیم جنایی با تحقیقات اولیه از همسایه‌ها متوجه شدند آنها با دیدن خون روی پله‌های خروجی خانه به ماجرا مشکوک شده و در تماس با پلیس موضوع را اطلاع داده‌اند.
بررسی‌ها نشان می‌داد این مادر و کودک قصد خروج از خانه را داشته‌اند که هدف ضربه‌های مرگبار چاقو قرار گرفته‌اند.
درادامه پیکر غرق در خون پدر 48 ساله‌ خانواده نیز در اتاق خواب پیدا شد. تحقیقات تیم بررسی صحنه جرم نشان می‌داد او نیز بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو به گردنش به قتل رسیده است.
بررسی صحنه جنایت نشان داد، هیچ وسیله‌ای سرقت نشده و عامل یا عاملان قتل بدون مقاومت وارد خانه شده‌اند. کشف این سرنخ احتمال قتل از سوی افرادی آشنا انگیزه انتقامجویی را مطرح کرد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد، پسر 18ساله این خانواده چند ماه قبل با هدف تصاحب ارثیه پدری خود، خانه مادربزرگش را با بنزین به آتش کشیده بود. این حادثه منجر به سکته مادربزرگ شده و پسر جوان با شکایت دو عموی خود روانه زندان شد.
ماموران که احتمال می‌دادند، دو عموی خانواده برای انتقام مرتکب این جنایت شده باشند، آنها را تحت‌تعقیب قرار دادند، اما دو برادر همزمان با قتل ناپدید شده بودند.
دو برادر به عنوان مظنونان اصلی قتل تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند.
جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری این دو نفر ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش ماموران از طریق پلیس تهران مطلع شدند یکی از دو برادر در بوستان چیتگر با خوردن قرص خودکشی کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.
با مشخص شدن این موضوع و مرگ یکی از قاتلان، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در ادامه جست‌وجوهای پلیسی کار آگاهان جنایی اداره آگاهی استان البرز 40 روز بعد از وقوع این جنایت هولناک، رد قاتل فراری را در شهرستان چالوس به‌دست آوردند و با هماهنگی قضایی روز دوشنبه به آنجا اعزام شدند.
ماموران با اطلاعاتی که به‌دست آورده بودند، دریافتند متهم به قتل فراری در خانه روستایی در شهرستان چالوس پنهان شده است بنابراین با هماهنگی قضایی روز سه‌شنبه هفدهم خرداد امسال با حضور در این خانه روستایی آنجا را محاصره و متهم را دستگیر کردند.
متهم در همان بازجویی اولیه به پلیس گفت: با برادرمان بر سر خانه‌ای که ارثیه خانوادگی‌مان بود اختلاف داشتیم. علاوه بر آن، بعد از مرگ مادرم از خانواده برادرم کینه به دل گرفتیم. بنابراین درصدد انتقام‌گیری از وی و خانواده‌اش بودیم.
متهم به قتل اضافه کرد: آن روز من همراه برادر دیگرم مقابل خانه برادرمان رفتیم. همسرش قصد داشت پسر خود را به مدرسه ببرد. وقتی در را باز کرد، با تهدید چاقو و به زور وارد شدیم. بعد هم با چاقو آنها را کشتیم. سپس سراغ برادرمان رفتیم و او را هم که در اتاق خواب بود، با ضربه چاقو به قتل رساندیم و متواری شدیم. برادرم که همدستم بود، دچار عذاب وجدان شد و خودکشی کرد. من هم از ترس دستگیری، زندگی پنهانی‌ام را شروع کردم و به خانه روستایی در شهرستان چالوس آمدم.
با اعتراف اولیه قاتل آشنا، او بزودی برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه قتل به پلیس آگاهی استان البرز منتقل خواهد شد.
منبع:جام جم انلاین


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*