اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30890
تاریخ انتشار: 1395/03/19 23:01
پدر میثم شکاری: با توجه به حقوق اندکی که از بازنشستگی میگیرم توان بردن میثم به بیمارستانهای تخصصی را ندارم

عصرجهان:توسلی معاون فرماندار شهرستان هندیجان به همراه مهرداد پیرامون عضو شورای شهر . اکبرشعبانی و موسی چاروسایی  به عیادت میثم شکاری بازیکن این روزها خانه نشین فوتبال هندیجان رفتند.
به گزارش خبرنگار ما  در این مراسم  ابتدا جناب مهرداد پیرامون که سابقه مربیگری میثم شکاری در تیم پرسپولیس هندیجان در مسابقات سوپرلیگ جوانان استان خوزستان را برعهده داشت از خاطرات خوب و بازیهای درخشانی که این بازیکن در این دوره از مسابقات به نمایش گذاشته بود اشاره  کرد.
پیرامون در ادامه افزود بازیهای خوب میثم در لیگ جوانان استان خوزستان باعث شده بود که مسولان وقت باشگاه فولاد خوزستان  به این بازیکن پیشنهاد حضور در این تیم را  بدهند  که متاسفانه این انتقال  که میتوانست زندگی میثم شکاری را دگرگون کند  انجام نشد.


پس از پایان یافتن صحبتهای پیرامون  … وهاب شکاری پدر میثم  از مشکلات به وجود آمده در این یکسال برای خانواده خود سخن گفت  و اعلام کرد که در این مدت رنجهای زیادی کشیدیم  .
شکاری در ادامه افزود: با توجه به حقوق اندکی که از  بازنشستگی میگیرم توان بردن میثم به بیمارستانهای  تخصصی را ندارم  و تنها کاری که در این اوضاع توانستم برای پسرم انجام بدم فراهم کردن دستگاههای بدنسازی است تا لااقل  حال پسرم از این  که هست بدتر نشود.


آقای توسلی فرماندار شهرستان هندیجان پس از اینکه وضعیت جسمانی میثم بازیکن خوب فوتبال هندیجان را دید ضمن ابراز تاسف و آرزوی سلامتی برای میثم به خانواده محترم شکاری قول داد که نگران هزینه های درمانی فرزند خود نباشند و برای درمان این بازیکن فوتبال هندیجان به بیمارستانهای تخصصی مراجعه نمایند تا میثم دوباره همچون گذشته بتواند سرپاهای خود بایستد  و  به مستطیل سبز فوتبال بازگردد.
معاون فرماندار در پایان صحبتهای خود به این بازیکن گفت  خواستن توانستن است و هر بنده ای که اراده کند میتواند هرکاری را انجام دهد و از میثم خواست که تلاش خود را برای سلامتی خود انجام دهد.
گفتنی است میثم شکاری بازیکن سابق تیمهای جنوب و پرسپولیس بعد از عملی که در ناحیه زانوی پایش صورت گرفت  دو سالی است که خانه نشین شده است


ارسال کننده خبر ناصر حکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*