اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30891
تاریخ انتشار: 1395/03/19 23:09
مسابقات فوتسال جام رمضان با برگزاری سه دیدار درسالن بصیرت هندیجان جنوبی آغاز شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس هندیجان در اولین شب رقابتهای فوتسال جام رمضان که؛هر ساله در این شهرستان برگزار میشود  سه بازی برگزار شد. که در اولین رقابت  این دوره از مسابقات از گروه الف تیمهای پرسپولیس ب و ملوان رودروی هم قرار گرفتند که این دیدار زیبا ، پرگل و تماشاگر پسند با نتیجه پنج بر چهار بسود تیم پرسپولیس به پایان رسید. تا قرمزپوشان  این بازی به سه امتیاز با ارزش در شب نخست این دوره ازمسابقات دست یابند.
همچنین در دومین دیدار شب نخست از گروه الف  دو تیم بحرکان و دهملا  مقابل هم ایستادند که در پایان  تیم بحرکان در حالی که با یک گل از حریف خود پیش بود با نتیجه دو بر یک مقابل تیم دهملا متحمل  شکست شد.
در آخرین بازی شب نخست مسابقات فوتسال جام رمضان تیمهای امید و روستای چم تنگ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پرگل شش بر یک بسود آبی پوشان روستای چم تنگ؛به پایان رسید.
ازنکات قابل توجه در شب نخست مسابقات فوتسال جام رمضان درهندیجان میتوان به استقبال خوب تماشاگران عزیز و دوست داشتنی در این سه دیدار نیز اشاره کرد.
گفتنی است اولین شب مسابقات فوتسال جام رمضان در هندیجان با نام مرحوم رضا گشتیل فوتبالیست فقید باشگاه پرسپولیس برگزار شده بود.


ارسال کننده خبر ناصر حکیمی

برچسب ها:
پرسپولیس هندیجان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*