اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30894
تاریخ انتشار: 1395/03/20 00:55
بازیکن جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان، معتقد است که تیمش در فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران می تواند با حمایت هواداران به جایگاه درخشان در فصول گذشته بازگردد.

به گزارش عصرجهان و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، میلاد پاک پرور در خصوص حضورش در فولاد، گفت: درفصل گذشته بر اساس توافقات صورت گرفته از تیم فولاد خوزستان به استقلال اهواز ملحق شدم و با پایان لیگ برتر با پیشنهاد نعیم سعداوی مواجه شدم و با علاقه مندی کامل برای شروع این همکاری جواب مثبت دادم.
این هافبک 21ساله فوتبال خوزستان تاکید کرد: با توجه به علاقه ای که به فولاد دارم این اتفاق را به فال نیک گرفته و امیداورم که با حمایت هواداران بتوانم برای این تیم بازیکن تاثیرگذاری باشم و با کمک دیگر بازیکنان فولاد را به جایگاه واقعی اش بازگردانیم.


پاک پرور با اشاره به عملکردش در فصل گذشته با تیم فوتبال استقلال اهواز، اظهار داشت: خوشبختانه از فرصت هایی که کادر فنی در اختیارم گذاشت استفاده کردم و با حضور در ترکیب اصلی تیم به تجربیات خوبی رسیدم که این موضوع می تواند در فولاد به پیشرفتم کمک کند البته با توجه به تفکر آقای سعداوی که یکی از مربیان جوان و تحصیلکرده کشورمان هست و مهمتر از آن سیستم فوتبالی فولاد امیدوارم بتوانم درخط میانی و همراه بازیکنان کلیدی تیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.
گفتنی است؛ میلاد پاک پرور اخیرا با امضاء قراردادی به مدت 2 فصل ورزشی به تیم بزرگسالان فولاد خوزستان ملحق شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*