اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30896
تاریخ انتشار: 1395/03/20 01:30
مردی میانسال پس از کشتن همسرش با پای خود به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد رفت و خودش را معرفی کرد. تصویر قاتل: همسرم دائم با "تلگرام" مشغول بود

به گزارش عصرجهان، حدود ساعت 6 صبح امروز چهارشنبه پسر جوانی با اوژانس تماس گرفت و اظهار داشت مادرش نیلوفر با ضربات چاقو مجروح شده و نیاز به کمک دارد، دقایقی بعد مأموران اورژانس در منزل نیلوفر چهل و هشت ساله واقع در خیابان مدائن حاضر شدند و او را در حالیکه غرق در خون بود، به بیمارستان هفت تیر منتقل کردند اما وی به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داد.
مأموران کلانتری 130 نازی‌آباد پس از قتل نیلوفر، مراتب این اتفاق را به بازپرس کشیک قتل اعلام کردند که سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل وقوع جرم حاضر شد.
دقایقی از قتل نیلوفر نگذشته بود که شوهر پنجاه ساله وی در کلانتری نازی‌آباد حاضر شد و خودش را عامل این جنایت معرفی کرد؛ وی در ابتدای تحقیقات به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد که سابقه بستری در بیمارستان را دارد و از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد به همین دلیل وی به دستور بازپرس امور جنایی تهران به کارشناسان پزشکی قانونی معرفی شد اما در بررسی اولیه جنون وی محرز نشد.


پیش از ظهر امروز شوهر نیلوفر به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درباره علت و نحوه قتل همسرش به بازپرس گفت: نیلوفر دختر‌خاله‌ام بود، دو پسر و یک دختر دارم که فقط یکی از پسرانم مجرد و ازدواج نکرده است، خودم نیز بازنشسته آموزش و پرورش هستم؛ از حدود دو سال قبل متوجه حضور نیلوفر در کلاسهای عرفان شدم و از همان زمان وی در کانالهای مختلف تلگرامی عضو شده بود و چت می‌کرد، شبها داخل اتاق می‌رفت و تا دیر‌وقت در تلگرام بود؛ من نیلوفر را دوست داشتم اما او با من بد‌رفتاری می‌کرد و قصد داشت طلاق بگیرد، فروردین امسال درخواست طلاق داد که به دادگاه نیز مراجعه کردیم اما جدا نشدیم.
وی ادامه داد: من مدام به او التماس می‌کردم که از من جدا نشود اما او تصمیم داشت که طلاق بگیرد؛ روز گذشته زمانیکه به خانه آمدم، پسرم در منزل اما نیلوفر خارج از خانه بود، پسرم ساعت هفت بعدازظهر از خانه خارج شد و به محل کارش رفت، حدود ساعت 10 شب نیلوفر به خانه آمد و باز به اتاق رفت و تا نزدیک ساعت سه صبح مشغول چت کردن بود تا اینکه پسرم حوالی ساعت سه بامداد به خانه برگشت و به اتاقش رفت و خوابید، نیلوفر نیز سرانجام خوابید به طوری که حدود 5:30 بامداد متوجه شدم هر دوی آنها خواب هستند.
شوهر نیلوفر لحظات وقوع قتل همسرش را اینگونه شرح داد: زمانیکه مطمئن شدم نیلوفر و پسرم در خواب هستند، به آشپزخانه رفتم و چاقویی را برداشتم، بالای سر همسرم حاضر شدم و تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم اما در یک لحظه مردد شدم که او را بکشم یا خیر، در نهایت تصمیم به قتل وی گرفتم و با چاقو ضربه‌ای به قلبش زدم که وی جیغ و داد کشید و پسرم از خواب بلند شد در این حین با چاقو چند ضربه دیگر به دست و شکم نیلوفر زدم و از خانه بیرون رفتم، در کوچه منتظر بودم تا اورژانس برسد که بعد از انتقال همسرم به بیمارستان به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم.
پس از اعتراف شوهر نیلوفر به قتل، وی به دستور قاضی احمد بیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستگیر شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.
منبع: تسنیم


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*