اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30918
تاریخ انتشار: 1395/03/20 18:08
کمیته انضباطی رای های خود را درباره برخی از تیم های لیگ دسته سوم صادر کرد.

به گزارش عصرجهان، دیدار دو تیم استقلال نوین بجنورد و شهید کریمی جویبار روز 22 اردیبهشت ماه برگزار شد و از سوی حسین سروری- کمک مربی تیم استقلال بجنورد تخلفاتی مبنی بر اعتراض به کمک داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.
جریمه و محرومیت برای بازیکن پریز درود
مسابقه تیم های پریز درود و شاهین ماهشهر روز 29 اردیبهشت ماه برگزار شد و از سوی سهراب چکاوند- بازیکن پریز درود تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و تهدید وی صورت گرفت. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.
فرشید حاجیوند- بازیکن پریز درود  به خاطر رفتار زننده با داور بازی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.
تیم  پریز درود به دلیل تخلف تماشاگرانش پس از پایان بازی مبنی بر ورود به زمین و حمله ور شدن به سوی داور و مضروب کردن وی، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.
 جریمه نقدی برای کاوه شهرداری ورامین
بازی دو تیم کاوه شهرداری ورامین و صفاهان اصفهان برگزار شد و از سوی مهران سهرابی افشار-مربی کاوه شهرداری ورامین اعتراض و فحاشی صورت گرفت. وی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. این رای قطعی است.
 تیم کاوه شهرداری ورامین به خاطر فحاشی و درگیری تماشاگرانش  و ورود به زمین بازی به دو مسابقه بدون حضور تماشاگر و 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.
تیم کاوه شهرداری ورامین به دلیل ضرب و شتم داوران و ایجاد رعب و وحشت توسط عوامل وابسته به تیم شهرداری ورامین به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.
 محسن خانی-سرپرست تیم شهرداری ورامین به خاطر اهانت و ضرب و شتم به داور به یکسال محرومیت از کلیه فعالیتهای ورزشی با فوتبال و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظراست.
تیم های کاوه شهرداری ورامین و صفاهان اصفهان به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری، هر کدام به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. این رای قطعی است.

منبع:سایت رسمی فدراسیون

برچسب ها:
شاهین ماهشهر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*