اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30922
تاریخ انتشار: 1395/03/21 13:56
دومین شب مسابقات فوتسال جام رمضان امشب با برگزاری سه بازی در سالن بصیرت شهرستان هندیجان پیگیری شد

عصرجهان:در شب دوم مسابقات فوتسال جام رمضان هندیجان  که از سوی کمیته مسابقات هیات فوتبال  به نام  فوتبالیست  فقید ابوالحسن شکاری نامگذاری  شده بود با سه دیدار برگزار شد که طی آن تیمهای مدافعان حرم و کریم آباد به ترتیب مقابل خیبر و روستای ناصرآباد به برتری پر گل  دست یافتند و در دیگر دیدار هم   تیمهای کهباد و بلاد شاپور به تساوی دست یافتند.
نتایج دومین شب مسابقات فوتسال جام رمضان
مدافعان حرم   ۱۱    --    ۲      خیبر
کریم آباد       ۱۱    --    ۱      روستای ناصراباد
کهباد           ۲     --    ۲      بلاد شاپور

شایان ذکر است در اولین شب رقابتهای فوتسال جام رمضان که؛هر ساله در این شهرستان برگزار میشود  سه بازی برگزار شد.از گروه الف تیمهای پرسپولیس ب و ملوان رودروی هم قرار گرفتند که این دیدار زیبا ، پرگل و تماشاگر پسند با نتیجه پنج بر چهار بسود تیم پرسپولیس به پایان رسید. تا قرمزپوشان  این بازی به سه امتیاز با ارزش در شب نخست این دوره ازمسابقات دست یابند.
همچنین در دومین دیدار شب نخست از گروه الف  دو تیم بحرکان و دهملا  مقابل هم ایستادند که در پایان  تیم بحرکان در حالی که با یک گل از حریف خود پیش بود با نتیجه دو بر یک مقابل تیم دهملا متحمل  شکست شد.
بنا به همین گزارش در آخرین بازی شب نخست مسابقات فوتسال جام رمضان تیمهای امید و روستای چم تنگ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه پرگل شش بر یک بسود آبی پوشان روستای چم تنگ؛به پایان رسید.

ارسال کننده خبر ناصر حکیمی


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*