اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30937
تاریخ انتشار: 1395/03/22 15:00
جمعی از مردم منطقه بلهزار به دلیل نداشتن معابر آسفالته و مردم منطقه "بلوکو" یاسوج در اعتراض به وضعیت نابسامان مسکن مهر جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.

عصرجهان: جمعی از مردم منطقه بلهزار یاسوج به دلیل آسفالت نکردن خیابان و کوچه‌های این منطقه جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتراض کردند.
بنابر این گزارش مردم این منطقه بیان کردند؛ برخی روستاهای همجوار منطقه بلهزار آسفالت شدند، ولی ما آسفالت نداریم، بلوار خلیج فارس و اکثر خیابان ها و کوچه‌های بلهزار آسفالت نیست.
آنها بیان کردند: کوچه امامت ۱ تا ۱۲ بلوار خلیج فارس، خیابان شهید غلا‌م رضا سیدی و خیابان های بسیج، مغازه‌های روبروی فرهنگیان و … آسفالت ندارد.


برخی از مردم این منطقه این کار را به مسائل سیاسی ربط می‌دادند. اهالی این منطقه اضافه کردند: خیابان‌ها و کوچه‌ها نه زیرسازی و نه آسفالت دارند، در خانه‌ها به دلیل گرد و خاک زیاد غذا نمی‌توانیم پخت و پز کنیم و بخوریم و به لحاظ بهداشتی جان مردم منطقه در خطر هستند.
مردم معترض بیان کردند: تاکسی‌ها به دلیل وضعیت نامناسب کوچه‌ها و خیابان با کرایه سنگینی ماها را تا درب منزل می‌رساند و مغازه‌های ما پر از خاک هستند.
خانه‌ای هم نداریم که سکونت کنیم
همچنین جمعی از اهالی منطقه «بلوکو» یاسوج در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع و نسبت به وضعیت مسکن مهر این منطقه اعتراض کردند.
بنابر این گزارش، در جلسه گذشته مردم منطقه «بلوکو» یاسوج با معاونت امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصمیماتی اتخاذ شد که این مردم نیز مجدداً با حضور در جلوی استانداری نسبت به وضعیت مسکن مهر این منطقه اعتراض کردند.


اهالی این منطقه بیان کردند: در جلسه با معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گرفته شد که مشکلات مسکن مهر بلوکو برطرف شود، اما متاسفانه خبری از خانه‌ها نیست.
بنا بر این گزارش، از سال ۸۹ مردم منطقه بلوکو مبلغ ۱۳ میلیون واریز و وام ۲۰ میلیون تومانی دریافت کردند که الان متاسفانه به ۲۵ میلیون افزایش داده شد و تا به امروز هیچ مسکن در اختیار مردم قرار نگرفته و الان شرط و شروطی برای ما دارند از جمله اضافه کردن ۱۲ میلیون تومان.
اهالی بلوکو اظهار کردند: تاکنون این مسکن مهر پیشرفت فیزیکی نداشته‌اند و هر واحد  ۱۰۰ میلیون تومان برای ما هزینه در برداشته است.
آنها بیان کردند: اگر از سال ۸۹ با آن ۱۳ میلیون سرمایه گذاری می‌کردیم تا کنون بالای ۲۰۰ میلیون سرمایه داشتیم که متاسفانه سرمایه ای نداریم و خانه‌ای هم نداریم که سکونت کنیم.

برچسب ها:
یاسوج ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*