اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30938
تاریخ انتشار: 1395/03/22 15:17
وی در مورد وضعیت فیلیپه و اینکه آیا این بازیکن به تیم باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: این بازیکن روز پنج‌شنبه به ایران باز می‌گردد و به تمرین می‌آید.

به گزارش عصرجهان، سید اكبر پورموسوی در مورد وضعیت تمرینات استقلال خوزستان، گفت: در 2 روز گذشته از بازیکنان تیم تست بدنی گرفتیم تا شرایط آنها را بررسی کنیم. خوشبختانه وضعیت بازیکنان خوب بوده و کل اعضای تیم در شرایط مناسبی به سر می‌برند. برنامه خودمان را برای یک اردوی 13-14 روزه مشخص کردیم.
وی در مورد عملکرد این تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و در شرایطی که بسیاری از بازیکنان ما با پیشنهادهای بالا روبرو شده بودند به خاطر تعصبی که به تیمشان داشتند راضی به ترک استقلال خوزستان نشدند. همچنین چند مهره جدید هم جذب کردیم تا وضعیت تیم بهتر شود.
سرمربی استقلال خوزستان در ادامه در مورد اینکه آیا بازیکن جدیدی هم جذب خواهند کرد، گفت: به دنبال اضافه کردن یکی دو  مهره دیگر هستیم که اگر موفق به جذب این نفرات هم نشدیم بعید است مشکل خاصی برایمان به وجود بیاید.


پورموسوی در مورد اینکه عزت پورقاز چه زمانی به تمرینات این تیم اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: بر اساس دستور عمل کادرفنی تیم ملی و مصوبه فدارسیون پورقاز به همراه سایر بازیکنان ملی‌پوش تیم‌مان تا روز 27 خرداد باید به طور مطلق در تمرینات شرکت نکنند و به استراحت بپردازند.
وی در مورد وضعیت فیلیپه و اینکه آیا این بازیکن به تیم باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: این بازیکن روز پنج‌شنبه به ایران باز می‌گردد و به تمرین می‌آید.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد دیدارهای دوستانه تیمش اظهار داشت: قرار است طی روزهای 3 تیر و 30 خرداد دو بازی دوستانه برگزار کنیم. احتمال به مصاف حریفان آسیا ویژن خواهیم رفت با توجه به اینکه در شرایط بدنسازی هستیم مسابقات سنگینی برگزار نمی‌کنیم.منبع/سايت باشگاه استقلال خوزستان

برچسب ها:
استقلال خوزستان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*