اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30958
تاریخ انتشار: 1395/03/24 02:12
مسئول کمیته فوتسال کارکنان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقابت های فوتسال جام رمضان دستگاه های اجرایی این استان از یکشنبه شب مصادف با ششم ماه رمضان و با حضور 28 تیم در یاسوج آغاز می شود.

عصرجهان:آرمان قنبرزاده عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت ماه رمضان، شهدای مدافع حرم و گرامیداشت مرحوم ناصر ارجمند داور فوتبال کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد و تا دو روز قبل از عید فطر نیز ادامه دارد.
وی بیان کرد: در نخستین شب این رقابت ها چهار دیدار برگزار می شود.


قنبرزاده اظهار کرد: بر اساس برنامه تیم های اداره کل راه و شهرسازی با اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، شرکت آب منطقه ای با سپاه فتح، بانک ملی یاسوج با آموزش و پرورش مارگون و دادگستری با شهرداری یاسوج به مصاف یکدیگر می روند.
وی عنوان کرد: این مسابقات از ساعت 9 و 30 دقیقه شب در سالن 9 دی مجموعه ورزشی کوثر بانوان یاسوج آغاز شده و هر شب نیز چهار بازی برگزار می شود.
قنبرزاده ابراز داشت: 28 تیم شرکت کننده در این رقابت ها در هفت گروه چهار تیمی و به صورت دوره ای به مصاف یکدیگر می روند و در دور نخست این مسابقات نیز 42 بازی برگزار می شود.
وی افزود: از هر گروه دو تیم برتر راهی دور دوم این رقابت ها می شوند و دو تیم سوم گروه های هفت گانه نیز که بیشترین امتیاز را دارا باشند راهی دور دوم مسابقات خواهند شد./ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*