اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30967
تاریخ انتشار: 1395/03/24 02:55
دونالد ترامپ، ضمن محکوم کردن حمله به باشگاه شبانه در اورلندو، از باراک اوباما به خاطر بی توجهی به آنچه تروریسم اسلامی خواند، به شدت انتقاد کرد.

عصرجهان/در ادامه واکنش‌ها به حمله به باشگاه شبانه همجنسگرایان در اورلندو، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ضمن محکوم کردن این موضوع، از باراک اوباما به خاطر بی توجهی به آنچه تروریسم اسلامی خواند، انتقاد کرد.
وی که بارها از باراک اوباما و همچنین هیلاری کلینتون به خاطر آنکه درباره «تروریسم اسلامی» حرف نزده و به آن اقرار نمی‌کنند، انتقاد کرده بود باز هم انتقاد خود را تکرار کرد.
دونالد ترامپ در این باره ضمن محکوم کردن حمله اورلندو گفت: آیا رئیس‌جمهور اوباما سرانجام به کلمات مربوط به تروریسم اسلامگرای تندرو اشاره خواهد کرد؟ اگر او چینن نکرد باید فورا استعفا بدهد.
وی افزود: از همه تبریک‌ها به خاطر اینکه درباره تروریسم اسلامگرای تندرو حق با من بود، قدردانی می‌کنم اما من تبریک نمی‌خواهم. من سرسختی و هوشیاری می‌خواهم. ما باید هوشمند باشیم.
یک فرد مسلح اوایل روز یکشنبه (امروز) به وقت محلی با اسلحه خود به سمت یک باشگاه شبانه همجنس‌گرایان در اورلندو در ایالت فلوریدا تیراندازی کرد و دستکم 50 نفر را کشت و 53 نفر دیگر را زخمی کرد.
به گفته مقامات آمریکایی، مهاجم اورلاندو «عمر متین» شهروند فلوریدا و متمایل به داعش بوده است. عمر متین ساکن بندر سنت لوسی در ایالت فلوریدا و پدر و مادرش افغان تبار هستند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*