اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30990
تاریخ انتشار: 1395/03/25 01:36
.

عصرجهان: فرماندار شادگان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سالجاری که در محل سالن ابن سکیت  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: هر دستگاه اجرایی موظف است اولویت های برنامه های خود را مشخص کند و طبق اولویت بندی و با توجه به محدودیت منابع موجود برنامه های خود را اجرایی نماید.
 اولین جلسه شورای اداری شهرستان شادگان در سالجاری با حضور بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان، شیخ مجید ناصری نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان، عبدالله تمیمی نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی،مسئولین ادارات و دستگاهها ،فرماندهان نظامی و انتظامی ، نخبگان و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل سالن سالن ابن سکیت  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  برگزار شد.


بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه ضمن ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم با  اشاره به تشکیل شورای اجتماعی به فرمان مقام معظم رهبری و به  ریاست رئیس جمهوری اظهار داشت : برای حفظ ارمان ها و نهاد خانواده و پیشگیری از طلاق رایج در جامعه، شورای اجتماعی تشکیل می شود و اهداف این شورا بایستی در شهرستان به جد پیگیری شود و مصوبات این شورا لازم الاجرا برای تمام دستگاه های اجرایی و نهاد ها می باشد.
فرج اللهی در ادامه سخنانش با تاکید براولویت بندی در برنامه ریزی دستگاه های اجرایی شهرستان، گفت:هر دستگاه اجرایی موظف است اولویت های برنامه های خود را مشخص کرده و بر اساس اولویت بندی و با توجه به محدودیت منابع موجود برنامه های دستگاه زیرمجموعه را اجرا کند.
فرماندار شادگان تاکید کرد:اساس کار برنامه های دستگاه های اجرایی تحقق منویات مقام معظم رهبری است و اقتصاد مقاومتی نیز با اجرای اولویت بندی در طرح های اجرایی نمود پیدا می کند.
فرماندار شادگان همچنین  با بیان پیگیری دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص رفع مشکلات کمبود آب و بیکاری بومیان نیز، گفت:اجرای خط آب شرب 51 اینچی به علت مسائل و مشکلات تعویض پیمانکار به تاخیر افتاد و باید به سرعت پیگیری شود تا انتهای مسیر خط لوله 51 اینچی هم مردم از آب شرب استفاده کنند.
فرماندار شادگان در ادامه سخنانش همچنین با تاکید بر لزوم رونق اشتغال و حفظ اشتغال موجود، افزود:صنایع و شرکت ها و دستگاه های اجرایی حق استخدام افراد غیر بومی را ندارند و استخدام ها نیز باید یا از طریق آزمون یا معرفی اداره کار انجام شود.
گفتنی است، در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان شادگان مسئولان شبکه بهداشت و درمان ، اداره آموزش و پرورش و مجری طرح آبرسانی شهرستان گزارش عملکرد خود را در حوزه تحت مسئولیت ارائه کردند.

ارسال کننده گزارش/ناصر حکیمی از هندیجان

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*