اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30994
تاریخ انتشار: 1395/03/25 02:00
وکیل حمید بقایی پیرامون شکایت موکلش از یک فعال سیاسی توضیحاتی را ارائه کرد.

عصرجهان:"سیدعلی اصغر حسینی" وکیل حمید بقایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره شکایت موکلش از حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی اظهار داشت: بنده هم خبر مربوط به صدور حکم پرونده شکایت آقای حمید بقایی علیه حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها شنیدم اما پس از پیگیری موضوع، مشخص شد که این خبر صحت دارد.
حسینی تصریح کرد: با حکم دادگاه ویژه روحانیت آقای اشرفی اصفهانی  به دو سال حبس محکوم شد که دادگاه این مجازات را به مدت سه سال تعلیق نموده است.
وکیل حمید بقایی ادامه داد: البته علاوه بر حبس، حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی به دو سال منع اشتغال در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری نیز محکوم شده است.
حسینی اظهار داشت: آقای اشرفی اصفهانی سال گذشته ادعای کذبی مطرح کردند مبنی بر اینکه آقای بقایی اموال دولت را غارت و در ده کشور خارجی سرمایه گذاری کرده است.
وی اضافه کرد: این اظهارنظر کذب آقای اشرفی اصفهانی بازتاب گسترده‌ای در سایت‌های داخلی و خارجی داشت که موجب تشویش اذهان عمومی درخصوص موکل اینجانب شد ولی متأسفانه حتی بعد از اینکه این موضوع از سوی وکلای آقای بقایی تکذیب شد بازهم، آقای اشرفی اصفهانی حاضر به پذیرش اشتباه خود نشد و در مصاحبه دیگری مدعی شد که در دادگاه دفاعیات خود را مطرح خواهد کرد که البته در جلسه دادگاه هم وی دفاع خاصی نداشت و فقط گفت خبر را یکی از مسئولان نهاد ریاست جمهوری به اطلاع وی رسانده که دادگاه ادعای آقای اشرفی را نپذیرفته‌ است.
وی اضافه کرد: وکلای آقای بقایی با این کارمند نهاد ریاست جمهوری مکاتبه کردند و دلیل این خبرسازی و شایعه پراکنی را جویا شدند که متأسفانه وی حاضر به ارائه پاسخی نشد و به همین دلیل علیه او در آینده نزدیک طرح شکایت خواهد شد.

منبع/باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*