اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31010
تاریخ انتشار: 1395/03/26 23:51
مردم رامهرمز 9 سال است که در انتظار بازسازی و افتتاح تنها استخر شهر هستند.

عصرجهان:حدود 9 سال است که تنها استخر این شهر به دلیل فرسودگی به تعطیلی کشیده شد و  هر ساله تابستان که فرا می‌رسد مردم در انتظار گشایشی هستند تا بار دیگر شاهد افتتاح این استخر باشند اما با وجودی که از بازسازی آن مدت‌ها می‌گذرد هنوز خبری از بازگشایی تنها استخر این شهر نیست.
*پاسخگوی بچه‌هایمان نیستیم
یکی از شهروندان رامهرمز در این باره می‌گوید: از بس‌که در حسرت استخر هرساله به سر برده‌ایم دیگر پاسخگوی پرسش‌های بچه‌هایمان که دوست دارند شنا کنند و شنا بیاموزند نیستیم و انتظار داریم مسؤولان فکری به‌حال ما بکنند.
مریلا رامی، یکی از دیگر شهروندان این شهر گفت: مسؤولان ما، در این شهر به مسؤولان لاک‌پشتی معروف شده‌اند یعنی این‌که فعالیت‌هایشان مثل حرکت لاک‌پشت کند و آهسته است وگرنه چرا باید 9 سال منتظر بازسازی یک استخر بود.
آریا صبوری نیز گفت: تا آنجایی که من شنیده‌ام متأسفانه رامهرمز از عدم همکاری بین مسؤولان رنج می‌برد و چوب این عدم همکاری و تفرقه‌انگیزی را باید مردم بخورند که 9 سال است در آرزوی شنا در استخر هستند.
یکی از مربیان شنا نیز گفت: شنا یک فعالیت جسمی است که همۀ افراد در هر سنی، آن را به طور وسیع انجام می‌دهند، این ورزش کامل، فواید بسیار زیادی برای بدن دارد.
علی معمار افزود: در برنامه‌های تناسب اندام و ریکاوری هم از ورزش شنا استفاده می‌شود
وی گفت: حتی نوزادان از زمانی که جنین هستند درون آب قرار دارند، پس از نوزادی تا هر سنی می‌توان شنا کرد زنان باردار نیز می‌توانند از ورزش‌های درون آب بهره ببرند.
وی تاکید کرد: انتظار داریم مسؤولان همت کنند و هر چه سریعتر نسبت به افتتاح این استخر همت کنند تا مشکلی از مشکلات این شهر حل شود زیرا که هر ساله شنا در رودخانه منجر به مرگ عده‌ای می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز در این رابطه گفت: تاکنون یک میلیارد تومان هزینه بازسازی استخر این شهر شده است و به‌طور کلی تعمیرات آن انجام‌ شده و آماده بهره‌برداری است.
علی آلبومرادی افزود: علت تاخیر در افتتاح آن مشکلاتی است که برای برق‌رسانی آن به وجود آمده و امیدواریم که این مشکل با تعامل و همکاری شهردار و سایر مسؤولان مرتبط هرچه زودتر حل شود تا بتوان هرچه سریعتر آن را افتتاح کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر رامهرمز نیز گفت: شهرداری رامهرمز تمام تلاش خود را خواهد کرد که این استخر در همین تابستان افتتاح شود و مشکل چندساله مردم را برطرف کند.
احمد پیروز افزود: مشکل به وجود آمده در رابطه با نصب پایه برق در حریم زمین‌های تجاری شهرداری است که در حال انجام توافق با اداره ورزش و جوانان هستیم تا با تعیین حریم قانونی نسبت به نصب پایه برق اقدام کنند و برق‌رسانی به تأسیسات استخر انجام شود.
شایان ذکر است اختلافات بوجود آمده برای برق‌رسانی به این مجموعه بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان اصلاً مورد قبول و پذیرش مردمی که 9 سال در انتظار افتتاح این استخر هستند نیست و با وجودی که این استخر حدود چند ماه است که آبگیری شده ضرورت دارد هرچه سریع‌تر نسبت به افتتاح آن و رفع اختلاف بین مسؤولان توسط مراجع ذیصلاح اقدام شود.

برچسب ها:
رامهرمز ؛ منبع ؛ فارس ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*