اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31032
تاریخ انتشار: 1395/03/27 03:13
در نشست خبری مدیر هلال احمر کهگیلویه عنوان شد؛
سیدعادل رهبریان تصادف جاده ای در سه ماهه سال۹۵را ۲۲مورد ذکرکرد و گفت افراد امداد رسانی شده ۴۲نفر وافراد نجات یافته نیز۳۸نفر می باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در نشستی با خبرنگاران گفت:رسانه حلقه اتصال مسئولان باهلال احمر است ونقش رسانه درفعالیت های این جمعیت چشمگیراست.
سیدعادل رهبریان افزود:وظایف این جمعیت حمایت از اسیب دیدگان نظامی و غیرنظامی و امادگی در برابر بلایای طبیعی و سوانح است.
این مسئول کمک به بهبود بهداشت و سلامت جامعه وگسترش اصول هفت گانه نهضت بین المللی صلیب سرخ جهانی را از دیگر وظایف هلال احمر ذکرکرد.
رییس جمعیت هلال احمرکهگیلویه تصادف جاده ای در سه ماهه سال۹۵را  ۲۲مورد ذکرکرد و گفت افراد امداد رسانی شده ۴۲نفر وافراد نجات یافته نیز۳۸نفر می باشد.


رهبریان مصدومین انتقالی و همچنین فوتی را به ترتیب ۳۷و یک نفر برشمرد.
وی با تشکر از فعالین عرصه خدمت رسانی در هلال احمر افزود:نیروهای عملیاتی ما در این حوادث۹۰نفر بوده اند.
رییس جمعیت هلال احمر ضمن اشاره به اتش سوزی ها و همکاری مردم در این راستا افزود:حوادث اتش سوزی مراتع و کشاورزی ۲مورد و حوادث دریایی و غرق شدگی نیز۲مورد بوده است که منجر به فوت ۱نفرگردید.
این مسئول همچنین امار حوادث کوهستانی را۴مورد و تعداد افراد حادثه دیده را۴ نفر بیان کرد و گفت:متاسفانه۱نفر نیز جان خود را از دست داد.
رهبریان سیل گرفتگی را با توجه به بارش های فراوان بهاری ۵۳مورد بیان کرد.
رییس جمعیت هلال احمرکهگیلویه افزود: هلال احمر کهگیلویه ۱۵تخته چادر و۱۳۰تخته پتو ،۶تخته موکت ،۱۶ست ظروف و۲۰۰کیلوبرنج و مقادیری کنسرو و چای و سایر مایحتاج به حادثه دیدگان کمک نموده است.
وی اظهارکرد:در سه ماهه گذشته ۴ دوره اموزشی برگزار و احداث پایگاه جاده ای در محور دهدشت پاتاوه و اجرای طرح های همای رحمت،طرح اموزش همگانی کمک های اولیه و همچنین طرح اموزش نیمه حضوری افراد بالای۱۵سال جهت امادگی خانواده ها در برابرحوادث در اولویت کاری این جمعیت است


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*