اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3107
تاریخ انتشار: 1393/10/01 19:17
دکترچهارلنگ افزود: جلوگیری از فعالیت چنین مراکزی می‌تواند نقش به سزائی در حفظ و همچنین ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه ایفا کند.

به گزارش عصر جهان، تعداد 18 نفر از افرادی که اقدام به کشتار غیر مجاز مرغ زنده در شهرستان دنا می‌کردند به مراجع ذیصلاح، جهت برخورد قانونی معرفی شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دنا با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از کشتار غیر مجاز مرغ زنده در سطح خیابان‌ها و معابر شهرستان، مراکز توزیع و عرضه مرغ زنده در این مناطق جمع آوری می‌شوند، گفت: از ابتدای این طرح تا کنون تعداد 18 مغازه که مبادرت به عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌کردند، پلمپ شدند.
دکترچهارلنگ افزود: جلوگیری از فعالیت چنین مراکزی می‌تواند نقش به سزائی در حفظ و همچنین ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه ایفا کند.
وی بیان داشت: در این راستا تعداد ۱۸ نفر از افرادی که اقدام به کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌کردند به مراجع ذیصلاح جهت برخورد قانونی معرفی شدند.که تاکنون تعداد 6 نفر از متخلفین احکام خودر ا دریافت و مابقی منتظر دریافت آراء خود از مراجع قضائی می باشند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دنا خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده که بهداشت عمومی و محیطی جامعه را با مخاطراتی مواجه می‌کند، طرح جمع آوری اماکنی که مبادرت به کشتار غیر مجاز مرغ زنده می‌کنند با همکاری نیروی انتظامی و دامپزشکی به اجرا درآمده است



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*