اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31152
تاریخ انتشار: 1395/04/01 03:57
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در پایان جلسه امروز با علی اکبر طاهری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

عصرجهان: با توجه به حرف های اخیر کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی این مصاحبه اهمیت بسیاری دارد.

حرف های ایوانکوویچ را در این باره بخوانید:

تیم ملی مهمترین مساله برای همه ماست
قبل از هر چیز باید این مساله را روشن کنم. تیم ملی ایران مهمترین مساله برای همه ماست. از کادرفنی که راس آن من هستم همیشه از تیم ملی حمایت کردم و خواهم کرد. خودم شخصا روی آن حساس هستم چون 5 سال هدایت آن را برعهده داشتم. وقتی از ایران رفتم دوباره اعلام کردم روزی بازخواهم گشت و به فوتبال ایران خدمت خواهم کرد.

بدون باشگاه خوب نمی شود تیم ملی خوبی داشت
اکنون در خدمت فوتبال ایران هستم و اکنون به دنبال این هستم تا بازیکنانی که در اختیار دارم برای حضور در تیم ملی آماده کنم. بدون باشگاه خوب و باکیفیت نمی توان تیم ملی خوبی داشت. ما در پرسپولیس تلاش مان این است که در سطح آسیا هم نتایج خوبی کسب کنیم. هرگز من ناکامی را به عهده کسی ننداختم و اگر نتیجه نگرفتم نه مدیران باشگاه و نه بازیکنان و داوران و نه فدراسیون فوتبال را متهم نکردم.
می خواهم مربی باشمن باز هم تکرار می کنم که آمدم که اینجا کار کنم و دانشم را در خدمت توسعه فوتبال ایران بگذارم. بنده و آقای طاهری بیانیه دادیم که قراردادم را دو سال تمدید کردم و اهداف کاملا مشخص و نشان دادم هدفم چیست و می خواهم مربی باشگاه بمانم و بازیکنان را در خدمت تیم ملی قرار دهم و اگر اکنون کسی مشکل دارد من نمی دانم چیست.
می خواهم مربی باشگاهی بمانم
من باز هم تکرار می کنم که آمدم که اینجا کار کنم و دانشم را در خدمت توسعه فوتبال ایران بگذارم. بنده و آقای طاهری بیانیه دادیم که قراردادم را دو سال تمدید کردم و اهداف کاملا مشخص و نشان دادم هدفم چیست و می خواهم مربی باشگاه بمانم و بازیکنان را در خدمت تیم ملی قرار دهم. اگر اکنون کسی مشکل دارد من نمی دانم چیست.
تریبت من اجازه جواب نمی دهد
بهترین داور هواداران پرسپولیس هستند و انها حکم هستند. آنها در آخرین بازی ما نشان دادند چقدر ما را دوست دارند و چطور از عملکرد تیم راضی هستند. من از آنها ممنونم و همیشه از اینکه نتوانستیم قهرمانی را تقدیم آنها کنیم خودم را غمگین ترین فرد می دانم. امیدوارم در این فصلی که پیش رو داریم نتایج خوبی در راستای شادی آنها کسب کنیم. من از محیطی دیگر و با تربیتی دیگر به ایران آمده ام و این تربیت به من اجازه نمی دهد واکنش دیگری در این باره نشان دهم.
هر روز جلسه داریم
ما هر روز جلسه داریم. در مورد اردو و بازیکنان و تعطیلات و لباس و ... . ما سعی می کنیم که کیفیت لیگ و باشگاه را بالا و بالاتر ببریم. ما هر روز مدیر را می بینیم تا همه مسائل را چک کنیم و هماهنگی مان را بالا ببریم. هنوز دوره گذار تمام نشده و موضوعات زیادی برای صحبت با آقای رییس داریم و جلساتی ما گاهی تا نیمه شب طول می کشد.

برای کاوه جایگزین داریم
او در مورد کاوه رضایی و جایگزینی که برای او در نظر گرفته نیز اینطور پاسخ داد: ما قطعا برای او جایگزین داریم و یواش یواش برای جایگزین او هم کار خواهیم کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اردوی تیمش هم گفت: درباره اردوی اوکراین هم باید بگویم که مطمئنا ما به این اردو خواهیم رفت.لینک منبع


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*