اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3125
تاریخ انتشار: 1393/10/03 15:46
جعفر گوهرگانی
مهندس بدرقه مدیر جهاد کشاورزی بهمئی ضمن تائید این مبلغ اعتبار بیان داشت مهمترین پروژه‌های حوزه آب و خاک در شهرستان بهمئی مربوط به سد ایلی‌آباد است که با اجرای آن مشکل بخش زیادی از زمین‌های مرغوب شهرستان برطرف می‌شود.

به گزارش عصر جهان از محل فرمانداری بهمئی ، جعفر گوهرگانی امروز بعد از ظهر در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بهمئی که به ریاست دکترخادمی استاندار و با حضور فرماندار، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی ، چرام و لنده -مدیران کل استانی و رؤسای ادارات شهرستانی برگزار شد با بیان این‌که بهمئی در صورت تأمین آب کافی یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری استان می‌شود از مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس درخواست پی‌گیری تأمین آب مورد نیاز این شهرستان در بخش کشاورزی را کرد.
وی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی نیز همانند سایر حوزه‌های دیگر از محل‌های مختلف از جمله استانی، ملی، 180 و ملی استانی اعتباراتی برای بخش کشاورزی در نظر گرفته می‌شود از اعتبارات 40 میلیارد ریالی بخش کشاورزی در شهرستان بهمئی خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی بهمئی با بیان مهم‌ترین طرح‌های حوزه کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: مهمترین پروژه‌های حوزه آب و خاک در شهرستان بهمئی مربوط به سد ایلی‌آباد است که با اجرای آن مشکل بخش زیادی از زمین‌های مرغوب شهرستان برطرف می‌شود.
ساخت ایستگاه پمپاژ آب در روستاهای دوراب، کل جمشید و شاه زیار، استخر ذخیره‌سازی آب روستای قلات، سد ایلی‌آباد و زیر پوشش قرار دادن 150 هکتار زمین‌های کشاورزی این شهرستان در طرح آبیاری قطره‌ای از سایر پروژه‌هایی است که رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تخصیص اعتبار به آنان شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*