اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31289
تاریخ انتشار: 1395/04/08 16:20
بازپخش/
بندر هندیجان از معضلات بهداشتی دیگری همانند فاضلاب های روباز و گرفتگی معابر در هنگام بارندگی رنج می برد.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، تعدادی از شهروندان هندیجانی از تردد گله های سگ ولگرد در سطح بندر و شهرستان  هندیجان و بی توجهی مسئولین به این معضل بهداشتی گلایه نمودند.

یکی از این شهروندان اظهار داشت با توجه به تعدد سگ‌های ولگرد در سطح شهر آن هم به صورت گله ای باید در انتظار انتقال و سرایت برخی بیماری ها باشیم. وی خواستار اتخاذ تصمیمی عملی از سوی مسئولان ذی ربط جهت حل این مشکل شد.

شایان ذکر است دکتر ناصر حاتم زاده مدیر شبکه بهداشت درمان در جلسه شورای سلامت عنوان کرد: تردد گله های سگ ولگرد نگرانی مردم شهرستان را به دنبال داشته و اگر متولیان امر برای ایجاد محیط سالم اقدامی فوری انجام ندهند. با زاد و ولد سگها مشکلاتی عدیده ای در آینده به وجود می آید.

البته بندر هندیجان از معضلات بهداشتی دیگری همانند فاضلاب های روباز و گرفتگی معابر در هنگام بارندگی رنج می برد.

لازم به یادآوریست در سال92 از 135نفري كه در ایران بر اثر گازگرفتگي دچارهاري شدند هفت تن جان خود را از دست دادند.یکی از متخصص بيماري هاري درخصوص وضعيت اين بيماري مي گويد: گربه سانان وسگ سانان از مهمترين عوامل ايجاد هاري در تمام جهان به شمار مي روند كه در اين ميان گزش توسط سگ از مهمترين عوامل مبتلا شدن به بيماري هاري است

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان با توجه دریافت گزارشات متعدد مردمی مبنی بر تردد سگ های ولگرد در سطح معابر و مکان های عمومی مجددا این خبر را باز پخش نموده تا مسئولان مربوطه در شورای سلامت با اتخاذ تدابیر بهداشتی از به خطر افتادن سلامت مردم جلوگیری نمایند.

ناصر حکیمی/خبرنگار هندیجان


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*