اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3140
تاریخ انتشار: 1393/10/04 15:47
در معاینات اولیه پزشکان تیم ام‌صلال اعلام کرده بودند که منتظری نمی‌تواند در جام ملت‌ها حاضر باشد اما برای اطمینان بیشتر پزشکان تیم ملی روز گذشته وضعیت پای مصدوم منتظری را مورد بررسی قرار دادند و به این ترتیب مشخص شد که مدافع تیم ملی کشورمان نمی‌تواند راهی استرالیا شود.

عصرجهان -مصدومیت پژمان منتظری در آستانه جام ملت‌ها بدترین خبر برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی کشورمان بود. اما بعد از معاینه‌های نهایی پزشکان معلوم شد که مدافع تیم ام‌صلال نمی‌تواند همراه تیم ملی در جام ملت‌ها حاضر باشد و به همین دلیل جایی در لیست 23 نفره کارلوس کی‌روش که تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود ندارد.

به گزارش تابناک، پژمان منتظری در بازی روز شنبه تیم ام‌صلال در لیگ ستارگان قطر دچار مصدومیت از ناحیه عضله پا شد و به همین دلیل جام ملت‌ها را از دست داد. در معاینات اولیه پزشکان تیم ام‌صلال اعلام کرده بودند که منتظری نمی‌تواند در جام ملت‌ها حاضر باشد اما برای اطمینان بیشتر پزشکان تیم ملی روز گذشته وضعیت پای مصدوم منتظری را مورد بررسی قرار دادند و به این ترتیب مشخص شد که مدافع تیم ملی کشورمان نمی‌تواند راهی استرالیا شود.

پژمان منتظری غائب بزرگ ایران در جام ملت‌ها

علی کفاشیان درباره مصدومیت پژمان منتظری گفت: مصدومیت این بازیکن به حدی است که تا سه، چهار هفته نمی‌تواند تمرین کند و به این ترتیب نامش در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا نخواهد بود.

به این ترتیب بعد از آنکه کارلوس کی‌روش مهرداد پولادی را به دلیل پرونده تخلفات کارت پایان خدمت از دست داد مجبور است یکی دیگر از بازیکنان محبوبش را هم از لیست خط بزند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*