اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3149
تاریخ انتشار: 1393/10/05 19:12
سمانه مولایی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی سختی در آبادان انجام دادیم و در این دیدار تیم پالایش نفت بر ما مسلط بود.

عصرجهان -این دیدار ظهر جمعه در سالن شماره 2 مجتمع 17 شهریور آبادان برگزار شد و تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 7 بر 2 به برتری رسید.

سهیلا ملمولی و زهره میثمی هر کدام سه بار و زینب جلالی برای تیم پالایش نفت آبادان و صدیقه مرمزی دو بار برای تیم شهرداری زنجان در این دیدار گلزنی کردند.

پگاه عبیدی از تیم پالایش نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

سهیلا ناظمی و مریم خلود قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با این پیروزی 19 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.


'سمانه مولایی' عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی سختی در آبادان انجام دادیم و در این دیدار تیم پالایش نفت بر ما مسلط بود.

وی اظهار داشت:بازیکنان ما با اشتباهاتی که مرتکب شدند نتیجه را به میزبانشان واگذار کردند و شانس یارمان بود که بیشتر گل نخوردیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان گفت: با توجه به میزبانی تیم پالایش نفت در این بازی باخت برای ما کاملا طبیعی بود اما از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم.


'مرضیه رضازاده' سرپرست تیم پالایش نفت آبادان نیز در خصوص این بازی گفت: هدف ما در این دیدار کسب سه امتیاز با پیروزی پر گل بود که با تلاش بچه های تیم به آن رسیدیم.

وی اظهار داشت:از ابتدای بازی روی دروازه میهمان زنجانی فشار آوردیم و به گل هم نیز دست یافتیم.

سرپرست تیم پالایش نفت آبادان گفت: البته تیم شهرداری زنجان برای کسب امتیاز در این بازی تلاش زیادی کرد اما حریف تجربه بازیکنان پالایش نفت آبادان نشد.

رضازاده افزود: ما برای افزایش شانس خود برای صعود به رتبه های بالای جدول نیاز به این سه امتیاز داشتیم و در ادامه لیگ باید همانند این بازی ظاهر شویم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*