اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3152
تاریخ انتشار: 1393/10/05 21:50
امام جمعه بهمئی:
سید رحمت‌الله سیادت یکی از نگرانی‌های مردم شهرستان بهمئی را گرانی و بی‌کیفیتی نان برخی از نانوایی‌ها دانست و از مسئولان و دستگاه‌های متولی خواست بر کار نانوایی‌ها نظارت جدی داشته باشند.

عصرجهان -حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته بهمئی، ضمن دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: آموزش و یادگیری دو موضوع بسیار مهم بوده و این دو امر مورد تأکید زیاد دین مبین اسلام است.

امام جمعه بهمئی ادامه داد: مردم باید نسبت به تربیت فرزندان و نظارت بر وضعیت آموزشی و اخلاقی آنان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی به دستور حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد: خوشبختانه آمار بی‌سوادی در بین سنین 10 تا 49 سال شهرستان بهمئی کمتر از 3 درصد است که باید از زحمات مدیران جدید و سابق آموزش و پرورش شهرستان بهمئی که در این راستا تلاش‌های فراوانی کردند، قدردانی کرد.

امام جمعه بهمئی ضمن تبریک آغاز ماه فرخنده ربیع‌الاول، عنوان داشت: از همه مردم و مسئولان، هیئت‌های مذهبی، مداحان و تمامی کسانی که در برگزاری مراسم سوگواری اهل‌ بیت(ع) در ماه‌های محرم و صفر تلاش داشتند تقدیر و تشکر می‌شود.

وی، یکی از نگرانی‌های مردم شهرستان بهمئی را گرانی و بی‌کیفیتی نان برخی از نانوایی‌ها دانست و از مسئولان و دستگاه‌های متولی خواست بر کار نانوایی‌ها نظارت جدی داشته باشند.

خطیب جمعه بهمئی در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته خود به حماسه مردم ایران در 9 دی‌ماه اشاره و سالروز حماسه 9 دی(روز بصیرت) را به تمامی ملت ایران به ویژه مردم بابصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی تبریک گفت.

سیادت عنوان کرد: بعد از انتخابات سال 88 عده‌ای بی‌بصیرت و ناآگاه با همراهی رسانه‌های بیگانه و کمک نقدی از آنان دست به شورش زدند که با هوشیاری مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران در 9 دی‌ماه همان سال این توطئه خنثی شد و بار دیگر نقشه شوم دشمن نقش بر آب شد.

امام جمعه بهمئی در پایان به مهم‌ترین دستاوردهای 9 دی اشاره و بیان کرد: حماسه 9 دی دستاورد و برکات زیادی همچون حرکتى که دست خداوند متعال آن‏ را هدایت کرد، شناخت موقعیت، بصیرت، دشمن‏‌شناسى، نمایش آمادگى و سر زندگى مردم، حضورى مجاهدانه، عکس‏‌العمل مردم در مقابله با فتنه‏‌گران و حرکتى که بیمارى‌ها را درمان کرد، داشت.منبع:فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*