اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3158
تاریخ انتشار: 1393/10/06 07:59
گفته می شود به زودی مدیر عامل شرکت نفت گچساران تغییر می یابد

عصرجهان -برخی منابع خبری آگاه گزارش دادند صفر علی رئیسی که پیش از این  مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب را بر عهده داشته است، جایگزین احمد هادی‌پور سرپرست فعلی شرکت نفت و گاز گچساران شد.

صفرعلی رئیسی  دارای مدرک مهندسی شیمی از دانشکده مهندسی نفت است که پیش از این عضو اصلی هیئت مدیره و مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون بود. وی همچنین به عنوان رئیس عملیات اداره پتروفیزیک مهندسی نفت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فعالیت کرده است.

سایت های اطلاع رسانی شرکت ملی نفت در خصوص این انتصاب هنوز خبری درج ننمودند.

به گزارش عصرجهان احمد هادی‌پور مهرماه 93  بعد از برکناری باورساد سرپرست شرکت نفت و گاز گچساران شد.انگار عدم ثبات مدیریت و سیاسی کاری به شرکت نفنت گچساران هم سرایت نموده آن هم در شرایطی که در حوزه ورزش تیم فوتبال نفت و گاز گچساران وضعیت نامطلوبی  دارد. و در سنوات گذشته شرکت نفت گچساران در محاکم حقوقی محکوم به به پرداخت خسارت های کلان گردید. و در سطح ملی و بین المللی قیمت نفت به شدت سقوط نموده.

شاید این موضوع ناشی از دخالت های شتاب زده برخی از سیاسیون شهرستان در حوزه مدیریت نفت باشد. گرچه مدیرت جدید مناطق نفت خیز جنوب چند سالی است که تبدیل به یک چهره سیاسی گردید

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*