اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31606
تاریخ انتشار: 1395/04/20 02:52
سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی به مردم شهرستان شوشتر ، ساخت اورژانس جدید بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال آغاز شد .

به گزارش عصر جهان ، دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به ساخت اورژانس جدید بیمارستان خاتم الانبیاء، اظهار داشت:به حول و قوه الهی، باتوجه به آمار بالای مراجعین به بخش اورژانس خوشبختانه عملیات احداث ساختمان جدید اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) بعنوان خط مقدم خدمات درمانی به شهروندان عزیز آغاز شد .
سرپرست دانشکده با بیان اینکه این طرح در زمان برآورد شده 6 ماه به اتمام می رسد، افزود: اورژانس جدید با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال در زيربناي 1392 متر احداث مي شود.
دکتر ابول نژادیان با اشاره به راه اندازی درمانگاه فوق تخصصی خاتم الانبیاء هم تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که در شهرستان شوشتر در حال انجام است، راه‌اندازی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان خاتم الانبیاء است که با یاری خداوند متعال به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و بیماران شهرستان و حومه از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.
خبرنگار مصطفی فتحی زاده

برچسب ها:
شوشتر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*