اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3173
تاریخ انتشار: 1393/10/07 08:59
تاجگردون:
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت شاخص های اقتصادی کشور رو به بهبود است اما انعکاس آن در زندگی واقعی مردم به زمان بیشتری نیاز دارد.

به گزارش عصرجهان -غلامرضا تاجگردون شنبه شب در گفت و گوی زنده با شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران به افزایش رشد شاخص های اقتصادی کشور از منفی یک درصد به چهار در صد اشاره نمود، وی در ارزیابی خود و کارشناسان  وضعیت شاخص های اقتصادی ایران اسلامی را روشن و امید بخش خواند.

تاجگردون یکی دیگر از موفقیت های دولت را کنترل شیب صعودی تورم دانست.


وی با یادآوری اهمیت مهیا کردن شرایط امید و آرامش به مردم از سوی دولت تصریح کرد: این سیاست نباید به نحوه گزارش شاخص های اقتصادی به مردم خدشه وارد کند.

تاجگردون گفت: گزارش های ملموس به مردم و نشان دادن چشم انداز اقتصادی کشور و وضعیت فعلی اعتماد بین مردم و مسوولان را بیشتر خواهد کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: وضعیت شاخص های اقتصادی کشور رو به بهبود است اما انعکاس آن در زندگی واقعی مردم به زمان بیشتری نیاز دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد که با ادامه روند فعلی تا پایان سال 94 این رشد و پیشرفت برای مردم قابل لمس می شود.

وی بالا بودن نرخ بیکاری در جامعه را از عمده ترین مشکلات اقتصاد ایران خواند و افزود: کنترل واردات و صادرات، حمایت از کارآفرینان و تلاش بیشتر برای رونق تولید از راهکارهای کنترل نرخ بیکاری در کشور است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*