اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3179
تاریخ انتشار: 1393/10/07 23:54
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش آمار طلاق در این استان نگران کننده است.

به گزارش عصرجهان،امروز ظهر دکترخادمی ظهر در جلسه شورای اداری ضمن اشاره به هفته ثبت‌احوال  گفت: ثبت احوال  سازمانی دیرینه و قدیمی است که در سال‌های اخیر به منظور ارائه خدمت مطلوب و تکریم ارباب رجوع  از ابزار ها و روش های الکترونیکی استفاده  بهینه نمود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش آمار طلاق در کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی نمود و در ادامه افزود: در گذشته موضوع طلاق در استان ما یک نگاه و موضوع بدی بود اما در حال حاضرقبح  این واقعه تلخ شکسته شد و به موضوعی عادی تبدیل شد.
دکتر خادمی تصریح کرد: کارشناسان و صاحب نظران  موضوع طلاق را برسی کارشناسانه نمایند تا شاهد کاهش نرخ طلاق در کهگیلویه و بویراحمد باشیم. از سوی دیگر همه نهدها و سازمان های مردم نهاد کمک نمایند تا ازدواج آسان رایج گردد.
وی به وضعیت اعتباری و منابع استان اشاره کرد و یادآور شد: منابعی که در اختیار استان کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرد کم و سهم استان از این منابع پایین است و تنها 6 هزار و 200 میلیارد تومان از میزان اعتبار بودجه ملی در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد که این ملبغ کافی نیست.
رئیس شورای اداری استان اضافه کرد: گاهی مدل توزیع بودجه در کشور عادلانه نیست و مدیران باید خود بودجه و اعتبار مورد نیاز خود را به طور مستمر پیگیری کنند.
 خادمی با بیان اینکه در حال حاضر 75 درصد از بودجه عمرانی سال 93 به استان تخصیص داده شده، تأکید کرد: بودجه اختصاص یافته استان در سال جاری 570 میلیارد تومان است که 75 درصد این اعتبار وارد استان شده و در امور عمرانی هزینه شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*